Vandaag weer een nieuwe plog. Het gebruikelijke sporten en er zit een klein nieuwtje verstopt! Zo jammer van het weer, maar het is niet anders. Kijken jullie weer mee?PhotoGrid_1466189320317.jpg

We beginnen de dag met een flesje voor Emily. Ze is al vroeg wakker dus leg ik ze daarna nog even terug in bed.

IMAG5664

Ondertussen ga ik me aankleden en probeer ik 2 gelijke sokken te vinden. Altijd zo’n ellende. Vandaag dus geen minion sokken 😉 Even gauw een ontbijtje en Paul en ik maken samen Emily wakker om te gaan. Ze is zo schattig als ze wakker word.

Zie hier de beloofde extra kilo van vorige week wel weer zwaar, het is een beetje een psychische grens die 20 kg en daar zijn we nu over heen. Het valt me niet tegen, maar we moeten het even trainen. In de kleedkamer spreek ik nog even met de instructrice en hebben we het er over dat zij les geven ook wel echt iets voor mij vind. Voor mijn zwangerschap was ik dat eigenlijk ook wel echt van plan. Ze gaat overleggen en wie weet mag ik binnenkort dus wel mee les gaan geven. Heel erg gaaf!

Thuis krijgt Emily haar fruitje, appel en kiwi en gaat ze naar bed. Ik zeet nog even de was en de vaatwasser aan. Dat gaat altijd door! Ondertussen staat dit kleine blije meisje te springen om buiten in de zon te gaan liggen. Angie is echt een zon aanbidster!

Helaas voor korte duur, als ik m’n lunch aan het opeten ben regent het super hard. Het is echt maar raar weer. Daarna douchen zolang Emily ligt te slapen kan ik lekker rustig douchen. Zo werkt dat tegenwoordig 😉

Als Emily wakker is en het weer droog is gaan we even op de fiets naar mijn Opa en Oma. Deze plas ligt bij onze schuurdeur, niet handig met deze schoentjes. Met je kindje fietsen is zo schattig! Emily kletst altijd honderduit en houd nu sinds kort het stuur vast. Al mijn familie woont eigenlijk op fietsafstand, ik vind dat echt super fijn!

Als we thuis zijn is Emily moe en leg ik ze in bed. Heb ik even tijd om met een kopje thee aan een Linda te beginnen. Mijn oma heeft een abonnement, als zij ze uit heeft krijg ik ze. Mooie theezakjes trouwens, van Peeze. Super chique zo’n envelopje.

Als Paul wakker is maken we een boodschappenlijstje en geven we Emily haar hapje. Daarna gauw boodschappen doen want het is eigenlijk al rond etenstijd. Door Paul z’n werk is vaak de halve zaterdag weg en morgen hebben we andere plannen dus het is even niet anders. De wijn is in de aanbieding dus die slaan we vast in voor de verjaardag van Emily.

Als we eten aan het koken zijn gaat Emily even spelen, niet veel later ligt ze dus zo half onder de bank. En ja, eerst een foto maken en dan pas onder de bank vandaan halen. #Loedermoeder

We eten een varkenshaasje met aardappeltjes en salade. Niet zo gezond en ook niet wat op ons lijstje stond, maar het duurde te lang en dit was zo klaar. Iets met honger en zo 😉

IMAG5706

Daarna nog even wat baby wasjes en dan gaat Emily naar bed. We kijken samen nog even tv tot Paul moet gaan werken. Ik zet nog even m’n plog in elkaar en dan is de dag al weer voorbij.

Fijn weekend! Wij gaan het cadeau voor Emily haar verjaardag halen! En natuurlijk de 24h van Le mans en vaderdag.  Wat zijn jou plannen?

 

 

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

