Het kaartje voor een meisje waren we gelijk over uit. We waren gelijk verliefd op het ontwerp. Hoe moeilijk ik het ook vond om voor een jongen te kiezen, zo makkelijk vond ik het voor een meisje. Net als met de naam.

Wij wilde echt een meisjes meisje kaartje. Lekker veel roze en strikjes en hartjes.

kaartje voor

Wel vonden we het echt moeilijk om de kaart op te vullen me tekst, wat zet je er in. En waar. Welke telefoon nummers? Wij kozen er voor om alleen Paul zijn telefoon nummer erin te zetten, dat leek ons het handigst. Achteraf heeft (bijna) iedereen via mij een afspraak gemaakt. Via whatsapp of Facebook Messenger. Weten we dat voor een volgende keer 😉

kaartje binnenkant

 

en een gedichtje en wat voor een dan? Ik vind de gedichtjes vaak erg klef en allemaal net een beetje te. Het gedichtje wat wij kozen vonden we erg bij de situatie passen, na alle moeite die we er voor gedaan hadden.

kaartje achter

Wij maakten de kaartjes bij Hip Design. Hip Design heeft stiekem een aantal sites en bedrijven waar zij kaartjes voor drukken, ik heb ze al op veel plaatsen voorbij zien komen. Daar bestelden wij ook onze trouwkaarten en ook het kaartje voor de verjaardag van Emily, dat ik binnenkort met jullie zal delen. Ze hebben daar een heel assortiment aan hippe kaartjes. Iets minder standaard als op andere sites vonden wij toen. De service is goed, je kan een account maken en je kaartje opslaan en nog tig keer veranderen. Een proefdruk bestellen kost €1.00 dan kun je het kaartje al live zien als je nog twijfelt. Wij bestelde er gelijk roze enveloppen bij, dat vonden we wel zo leuk.
(non spon, geheel eigen ervaring!)

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

