Deze tag komt van Jodi van Lief thuis zij schrijft ook echt super leuk en is echt een aanrader!

vriendenboekje-pluk

Naam: Mathiske Stéphanie

Leeftijd: 26

Geboortedatum: 30 januari 1990

Broertjes/ Zusjes: Ik ben de oudste. Ik heb nog een zusje (24jr) en 2 broertjes 22 & 16 en beide +- 2 meter

Kleur ogen: Blauw

Kleur haar: Ik verf mijn haar al eeuwigheid dus de echte kleur durf ik je niet te beloven. Volgens mij donker blond. Nu met highlights

Lengte: 1,74

Het liefste eet ik: Chocolade, sushi, macarons, brownies, muffins, bbq, salades. Alles zo’n beetje. Als het maar niet te gezond is 😉

wpid-img_6245

 

Mijn lievelingskleur is: Ik houd erg van oud roze. Maar mint groen en dat “oude” licht blauw vind ik ook erg mooi

Mijn lievelingsdier is: Een hond of een konijn. Maar dan het liefst een groot konijn.

Mijn favoriete popgroep/zanger/band: hmm moeilijk. Een paar jaar geleden echt nog Lady GaGa fan (ja echt) maar Pink en Imagine Dragons vind ik ook erg goed

29689_03_1x1_flat.qxd:Layout 1

Mijn lievelingsliedje: van GaGa, Bad romance. Maar een overall favoriet nummer kan ik niet echt kiezen.

Mijn lievelingsfilm: Sex and the city. Lekker afgezaagd, maar I Love It!

Mijn leukste vak: Vroeger vond ik geschiedenis erg leuk, wij hadden een leraar die erg goed kon vertellen. En verder ben ik een van de weinige denk ik toe durft te geven gym leuk te vinden.

Mijn favorieten tv-programma is: uhhh.. Moeilijk kiezen, maar dan denk ik toch dat het Big Bang Theorie word. Briljante serie!

Mijn lievelingsboek: Nieuwe buren van Saskia noort heb ik wel tig keer gelezen.

Naar een onbewoond eiland neem ik mee: Bikini en een hangmat.

Waar ik het meest van hou: Emily en Paul. of Paul en Emily, nou ja die twee dus.

Mijn hobby’s zijn: Cabrio rijden, bodypump, spinning/fietsen, CX works. Oke iets niet sportiefs, BBQen en borrelen. Winkelen! Dat soort gezellige dingen.

De sport die ik doe is: Meer dan de helft van de Less Mills groepslessen 😉 Zie hobby’s

Aerobics-640x300

Ik hou niet van: Gezeik over niks. Slecht weer. Dat je van lekkere dingen altijd aankomt in plaats van afvalt.

Mijn favoriete website: Een aantal blogs die ik volg. Maar ook zeker h&m.com en als App die van Linda.tv

Later word ik: Gelukkig. Slank 😉 Moeder van nog meer kindjes.

Mijn grootste droom: Naar New York. Maar ook vele mooie vakanties met Paul en Emily.

Mijn wens: Dat ik en mijn familie nog lang en gelukkig en gezond leven!

Leuk om weer ns een vriendenboekje in te vullen! Ik heb m al veel voorbij zien komen, dus ik weet niet zo goed wie ik moet taggen. Astrid van Komt een vrouw bij een vrouw omdat we elkaar al 25 jaar kennen en vast al vaker in elkaars vriendenboekje hebben geschreven.

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

