Het is weer dinsdag, dus tijd voor Tagging Tuesday!
daarom vandaag de Project Positief Tag van Dagmar Valerie.

e4648472cc20213283a81ef47d2f04ba

Wil je hem ook overnemen? Hier is ie die van Dagmar Valerie de #ProjectPositief tag.

Wat is je favoriete quote en waarom? Ik heb niet echt een vast quote ofzo. Maar op dit moment is dat meer in het teken van Dat je alles kan, als je maar wil.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can! kleine droom? een baan waar ik met veel plezier ga werken. Grote droom? een trip naar New York, de eettafel vol kinderen. Ik heb zoveel dromen.

Wat betekent geluk voor jou? Geluk is mooi weer, gelukkig zijn met wat je hebt.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken? Paul en Emily. Maar ook Angie als die weer eens wat stoms doet, dat ze bijvoorbeeld tegen de bank aanloopt met spelen. Mijn vriendinnen Charlotte, Astrid en Elin.

Voor wat mogen we je ‘s nachts wakker maken? Voor niks eigenlijk, ik hou nogal van slapen. Maar een leuk dagje weg, een city trip denk ik toch dat ik wel mee ga 😉

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui? Dat is een moeilijke, ik lach best vaak. en veel!

Op welke prestatie ben je ontzettend trots? Emily, Een kind baren, of eigenlijk maken in het algemeen, want een pijn en moeite heeft dat gekost. En de bijna 10 maanden borstvoeding.

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven? Genieten van het leven en iedere dag. Probeer van kleine dingen altijd iets positiefs te zien. Daar word het leven zoveel mooier van!

Wat of wie kan jou opvrolijken?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

