Vandaag weer een dag-plog. Let’s go!

We beginnen de dag weer met aankleden, ontbijten en flesjes maken. Vandaag een andere volgorde want Emily ligt nog te slapen als mijn wekker gaat. Paul laat vast even de hond uit.  Note: Ja ik heb mascara op. Ook als ik ga sporten, dan heb ik tenminste niet zo’n blote billen gezicht 😉

Daarna zo hup! weer door naar de sportschool. Lekker een uurtje bodypump, nog steeds 20 kg squats. Als het zo goed gaat doe ik er volgende week weer een kilo bij aan iedere kant. op de sportschool hebben ze kinderopvang, super fijn! Ze zijn daar altijd weer blij om Emily te zien. Zo fijn met dit weer hoef je geen dikke kleren aan en kan je gewoon op je slippers naar huis 😉

Daarna een fruithapje voor Emily, een dutje en dan hup in bed. Ik kan rustig even lunchen. een perfect gekookt eitje, heerlijk! Douchen en de was ophangen. Dat gaat altijd door op de een of andere manier. Een sport wasje dit keer, Paul was van de week mee wezen fietsen buiten.

Daarna is het draakje wakker en is het tijd voor een boterhammetje. Sinds een paar dagen doen wij er beleg op. Daar moet ze even aan wennen. Smeerkaas vind ze helemaal niks, dat was vandaag voor het eerst dat we dat probeerde. Volgens mij heeft Angie een hele boterham met smeerkaas op, dus gingen we over op iets anders. Appelstroop vind ze wel lekker. Nadeel, alles plakt!

We lopen even naar het winkelcentrum om die fantastische pakketje weg te brengen. Die is voor de first birthday swap die ik binnen kort samen met een paar andere mama’s doe. Binnenkort meer hier over! Hij past niet onderin het mandje, maar wel zo tussen het handvat en het stuurtje in de kinderwagen. Dus doen we het maar even zo #loedermoeder! Emily’s uitzicht is even beperkt maar ze vind het prima.

Thuis is het tijd voor selfies en een flesje. Ze pakt hem zelf wel aan maar drinkt hem zo niet leeg. Op het moment heeft ze zo’n fase dat ze niet rustig uit het flesje drinkt, maar op allerlei mogelijke manieren. Af en toe…. Gaat vanzelf over denk ik.

Daarna is Paul wakker en zetten we de “grote” autostoel vast in de auto. Dan kunnen we vast oefenen voor de lange stukken. We gaan even de auto wassen. Paul wast, wij kijken.

Tijd voor Emily’s avond eten en ik kleed me even om. Een wit shirt wat binnen een uur weer in  de was kon trouwens. Wij eten zelf nasi, niet zo spectaculair maar wel lekker, met een alcohol vrij biertje.

IMAG5531

Daarna ga ik met mama even naar Uden om haar verjaardags cadeau, wat EINDELIJK klaar is op te halen. Met een cabrio ja, it runs in the family. Ik had de mijne eerst 😉 We kijken nog even bij de H&M en vinden allerlei leuke dingen, helaas is de rij best lang.

We drinken ergens op een terrasje koffie met een ijsgebakje erbij, super lekker! Thuis drinken we nog even een glaasje wijn.

Als mama naar huis is zet ik even deze plog in elkaar en kijk ik Top Gear en RTL Late Night. De dag is weer voorbij. Op naar het weekend! Hopen op mooi weer.

IMAG5538

Ik begin het weekend met sporten en een zonnebankje. En we gaan lekker BBQ’en. Wat zijn jou weekend plannen?
Volgende week weer een nieuwe plog!

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

