Nu het mooier weer word vakantie dichterbij komt is het tijd voor allerlei zomer spulletjes. Emily kon nog wat korte broeken en badpakken gebruiken. Zo sprak ik af met een van mijn vriendinnen om lekker een dagje te winkelen en vooral naar de Primark te gaan. Dat stond al een tijd op mijn lijstje om weer eens te gaan winkelen. Het is maar een klein shoplogje geworden, ik was in de veronderstelling dat ik meer gekocht had 😉 😉

We spraken lekker op tijd af, dan is het nog niet zo druk en de boel nog netjes. Het mandje in de kinderwagen lag goed vol toen we weer terug naar huis gingen.

Enkel sokjes, Paul en ik hebben praktisch dezelfde schoenmaat, dus de sokken gaan extra hard. Eerst kocht ik ze bij de action, maar de fijne die we eerst hadden, die hadden ze dus niet meer. €3 voor 7 paar sokken.

IMAG5138

Voor Emily kocht ik dit schattige badpakje. Met vlindertje, ruches en hartjes. Ik kon de maat niet goed vinden in de winkel, maar hij is nog een tikkeltje ruim. €5.

IMAG5145

Deze korte broekjes kwam ik ook tegen, ik vind ze erg schattig zo met die stipjes en het strikje aan de voorkant. €5

IMAG5144

En deze spijkershort, lekker stoer. Vooral dalijk met haar Adidassen er onder. €6

IMAG5147

Dit pakje, ik vind m erg leuk. maar ook fijn dat ze bij de Primark ook nog gewoon drukkers aan de onderkant doen in kleertjes groter als maat 68. De gene die dat verzonnen heeft…??

IMAG5142

Voor mezelf kocht ik deze korte sportbroek en dit Tshirt, niet zo spannend, maar voor de afwisseling wel leuk. shirt €4 broekje €5

 

Dit badpakje van de H&M vond ik echt ernstig schattig. wel was ie duurder als wat ik zo’n beetje bij de primark kocht, maar ach. €12.99

IMAG5140

Ook kocht ik nog wat voor Vaderdag, maar dat kan ik nog niet hier laten zien, dat snap je wel 😉 Voor Vaderdag maak ik een aparte blog. Ook staan er nog wat meer zomer dingen op m’n boorschappenlijst dus er zal er snel nog een volgen 😉

wat heb jij als laats voor jezelf gekocht?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

