Het is al weer even geleden dat ik een plog gemaakt heb. Ik wil eigenlijk toch wel een vaste dag gaan ploggen. Omdat mijn vrijdag er vaak wel verschillend uitziet denk ik dat het die dag word, maar ik ga dat in de loop van de tijd even bekijken.

Ik begin de dag met een flesje maken voor Emily, ze is eerder wakker dan mijn wekker gaat, maar dat is niet erg. Ik heb mijn andere brace om ’s nachts dus deze ligt ter wachten tot ie aan de beurt is.

IMAG5300

Ik lees wat blogs voor ik ‘echt’ op sta. Ik trek m’n sportkleren aan en maak even misbruik van de situatie dat het ‘flex Friday’ is.

Als ik beneden ben, komt Paul net thuis van zijn werk en heeft bloemen voor me mee genomen. Een bos rozen en een bosje pioenrozen. Super mooi vind ik die. Angie is ook blij om Paul te zien.

Ik maak even als ontbijt mijn shake met koffie.

IMAG5306

Daarna maak ik Emily wakker om mee te gaan naar de sportschool.  Daarna haal ik mijn broertje op, die gaat op vrijdag vaak mee sporten. Ik heb vandaag weer een persoonlijk record, sinds mijn zwagerschap dan. Weer een bodypump les met 20kg voor de squats. Ik ben trots op mezelf.

Na het sporten krijgt Emily thuis haar fruit hapje. Mijn oma (die ook op de sportschool was) komt koffie drinken en kletst even met mijn broertje. Als Emily haar fruit heeft gegeten gaat ze even naar bed en drink ik koffie met mijn oma. Dat is altijd gezellig.

Als mijn oma naar huis is word Emily wakker voor haar boterham, die eet ze niet helemaal op. Dat is iets van de laatste dagen. Ik denk dat we NU toch echt een tandje gaan krijgen.

Daarna laat ik ze even spelen op de overloop terwijl ik ga douchen. Ze is zoveel aan het rollen dat ik de trap naar zolder even moet barricaderen. We moeten nog even een oplossing bedenken op het traphekje wat net niet past daar. Daarna is het tijd voor een flesje.

Emily gaat even bij Angie kijken. Angie weet niet zo goed wat ze er van moet vinden. Ik maak even dit pakketje open waar het een en ander in zit voor het vrijgezellenfeest wat we aan het organiseren zijn.

Ik leg ze even in de box, dan kan ik even een poging doen tot stofzuigen. Emily gaat steeds huilen als ik aan het stofzuigen ben, super irritant. En zielig. Ik wilde boven ook nog stofzuigen, maar dat gaat dan dus even niet.

IMAG5325

Daarna is Paul weer wakker en schrijf ik vast even het begin van deze plog. Zo hoef ik hem vanavond maar even af te maken en kan ie gelijk online! We maken een lijstje met eten voor volgende week en we maken een boodschappenlijstje. We doen vandaag vast boodschappen omdat we morgen een housewarming hebben.

 

Maar eerst gaat Emily toch nog even slapen, Ik zet even de bloemen die ik vanmorgen kreeg netjes in de vaas in plaats van in het plasticje. En ik laat Angie even uit.

Ik vouw en hang de was nog even voor dat mevrouw wakker word en haar avond eten krijgt.

IMAG5339

Ze is lekker op tijd wakker en we kunnen nog even snel boodschappen doen.

IMAG5340

Na de boodschappen ga ik koken en fiets Paul met Emily nog even naar de jumbo om brood te halen en snacks voor vanavond als hij is werken.

Avond eten, knolselderij puree met runder chipolata worstjes en een salade. Een beetje van ons zelf en een beetje van de allerhande. Emily speelt even op of ja naast haar kleed. Als we klaar zijn met eten ligt ze bijna in de keuken.

Na het eten nog even een flesje drinken en ligt ze er om 8u in. Ik ga met wat meiden uit de vriendengroep nog even wat knutselen voor de housewarming van morgen. Ik had sushi mee genomen bij de appie (in de bonus) om te snoepen tijdens het knutselen en kletsen.

Daarna zet ik deze plog nog even verder in elkaar, ga ik de hond uitlaten en naar bed. Morgen een drukke dag!

Fijn weekend! wat zijn jou plannen?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

