Emily is bijna jarig, maar wat geef je nou je kindje voor zijn of haar eerste verjaardag? Wij hebben en er lang over nagedacht en van alles afgewogen en bedacht. Maar we zijn er uit. Het word een loopauto. En dan niet zo’n elektrische maar eentje waarbij ze zelf op zitten en moeten lopen. Wij als ECHTE petrol heads willen Emily haar wagen park aanvullen met een vette bak 😉

Maar nu nog kiezen, er zijn een paar opties

De Volkswagen Beetle. Een meisjes auto. Hoewel wij echt niet VAG minded zijn, mag dit dan toch wel weer in huis. Bij de VW dealer stond een hele mooie grijze, maar ik heb er zelf geen foto van gemaakt.

PhotoGrid_1464613875403

De Porsche 911. Gewoon omdat het een Porsche is. Staat ook nog hoog op mijn lijstje om ooit ns in te rijden.

PhotoGrid_1464613976518

De mini Cooper. Al sinds de het ‘nieuwe’ model Cooper en de film ‘The Italian Job’ uit is droom ik zelf van een mini. Dus dat is erg gaaf voor Emily. En dan nog de kleur, zo’n rode of toch de bruine. Dat bruin vinden we allebei wel chique

PhotoGrid_1464613910388

Een audi, de tt of een a4. Ook super stoer, maar niet heel erg meisjes achtig. En VAG 😉

PhotoGrid_1464613936033

Er is ook een Fiat 500. Maar we werden echt niet netjes geholpen bij de fiat dealer, dus die word het niet.

PhotoGrid_1464613855605

Van Volvo hebben ze een super gave, ook als crash test auto. Maar die komt pas in oktober uit. En is ook echt duurder als de andere auto’s.

PhotoGrid_1464613824687

En dan als laatste, de grootste kanshebber. Een BMW loop auto. Die witte met het roze zadel is zooo gaaf! Hoewel we nog twijfelen over de blauwe met het beige zadel.

PhotoGrid_1464614048282

Wat kocht jij als cadeautje voor je kindjes eerste verjaardag?
Welke het nou uiteindelijk word, kunnen jullie binnenkort lezen!

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

