Deze tag komt van: Lifestyle by Linda, ik heb hem een hele tijd geleden bij Saskia van Twinkelbella gelezen. De Zomer word bijna iedereen blij van dus  vandaar deze tag met het aankomend mooie weer en de zomer in het vooruitzicht.

la_grande_motte

 

Wat is je favoriete ijsjessmaak? Ik vind bijna alle smaken en soorten lekker. Waterijsjes, magnums, cornetto´s en Ben & Jerry’s. Hier in de buurt zit een super goede ijssalon, met echt Italiaans ijs. De eigenaar is Italiaans. Maar van Cookie dough tot extra pure chocola en van Limoncello tot aardbeien lust ik. Ik vind alles lekker. De combi die ik het meest gebruik is toch wel yoghurt ijs met iets fruitigs als framboos of aardbei of iets dergelijks.

ijssalon-900x300

Welke kledingstukken vind jij in de zomer onmisbaar? Corigeren ondergoed :-):-) voor onder een jurkje echt ideaal. Oke als het iets gezelligs moet zijn, rokjes en jurkjes. En slippers ofcourse

Wat is je favoriete activiteit in de zomer? In de hangmat chillen, in het zwembadje zitten met Emily, fietsen en barbecue’en

Hoe ziet je zomerse make-up look eruit? Alleen een beetje mascara en eyeliner als ik daar zin in heb. Of een grote donkere zonnebril dus.

Wat is je favoriete zomerse drankje? Water met citroen. Hoewel een lekkere cocktail of radler ook altijd echt goed in de smaak valt.

Welk zomers gerecht eet je het liefst? Als we niet barbecue’en, dan is het toch vaak een maaltijd salade. Zelf gemaakt dat wel. Lekker met van alles en nog wat, iedere keer iets verschillends. Asperges of Bulgur of kip met cajun kruiden uit de oven, Halloumi is ook super lekker.

Welk geurtje draag je zomers? Geen, voldoende deodorant, hoop ik haha

Welke plannen heb je voor deze zomer? Onze zomer vakantie naar Frankrijk. Voor het eerst met z’n drietjes!

sete

Ik kan niet wachten op de zomer! en jij?

Voor deze tag wil ik ook graag Angela van Mama met Passie, Astrid van Komt een vrouw bij een vrouw en Floortje van Fit met Floortje willen vragen om hem in te vullen!!

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

