Een aantal weken geleden ben ik “echt” begonnen met afvallen. Ik was natuurlijk al begonnen met sporten en opletten met eten. Maar toch, die zwangerschap kilo’s gingen er NIET af. Nu had ik via mijn zusje het programma van Juice+ ontdekt. Zij deed dit al een aantal weken en viel gemiddeld zo’n kilo per week af. Ik ben normaal ECHT geen voorstander van een dieet met shakes, maar dit sprak me echt beter aan.

images6OZULK56

Met het Juice+ Programma mag je namelijk wel gewoon een klein tussendoortje eten en een “normale” avond maaltijd. Je vervangt 2 maaltijden door een shake en dat werkt echt!

Waarom ik normaal niet voor zo’n dieet zou kiezen is omdat je met die andere shake diΓ«ten op zoiets raars uitkomt als maar 500kcal per dag eten. En met 3 van die shakes per dag, val je inderdaad kei hard af. Maar zodra je weer normaal eet, zitten ze er ook weer zo aan.

Wat eet en drink ik dan wel op een dag?
– ’s morgens begin ik met een shake van Juice+ met koffie.
en een groot glas water en een kop thee.
– daarna als tussendoortje wat magere kwark met honing of verse aardbeien.
Thee of water
– ’s middags als lunch een shake van Juice+ met fruit.
Water of thee πŸ˜‰
– als tussendoortje 2 volkoren crakcers met kipfilet of roomkaas. Of wat rauwkost, komkommers en radijsjes of iets dergelijks.
Thee of water.
– ’s avonds gewoon een “normale” avond maaltijd. Maar wel met minder aardappels of pasta. EN minder Kaas en of saus. Lekker veel groente.
Thee, soms met een klein toetje of koekje als ik echt nog trek heb.
radler 0.0% in het weekend of water.

Ik wilde nu gewoon afvallen, want ondertussen walgde ik gewoon van m’n eigen lijf. Mijn buik, mijn benen al dat vet. Ik voelde me echt zo’n dikke uitgezakte moeke. Niks hielp. Zelfs met 4.5u per week sporten, niks eraf. En het eten voor mij werkt super goed voor mij, het werpt echt z’n vruchten af. Ik ben al bijna 5 kilo kwijt. Dan heb ik mijn eerste “doel” behaald. Onder de 85kg op de weegschaal.Β Ik ben alleen alles vergeten op te meten voor ik begon.Β Ik heb wel nog de before van Januari, dus we gaan ns kijken hoeveel dat scheelt met nu. Ik was zelf echt heel HEEL erg verbaasd! Vooral mijn buik en heupen scheelt echt een hoop!

centimeters

We gaan natuurlijk nog wel even door. Zodat ik me in ieder geval lekker voel als ik m’n bikini aan wil op vakantie.

Hoe is het met jou bikinibody πŸ˜‰

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

