Vorig jaar, geheel onverwacht, werd ik echt verast met mijn babyshower. Ik had met mijn moeder afgesproken om naar het tuincentrum te gaan, en daarna een broodje bij de subway te gaan eten. Met 33 weken ging het allemaal niet meer zo heel soepel dus ik was ook echt maar net op tijd uit bed (ik was het ook bijna vergeten dat we zouden gaan) en aangekleed toen mijn moeder me op kwam halen. IMG_3584

Paul ging die dag klussen met mijn vader, toen hij aan het lunchen was kwam de dames binnen en hij was ook vergeten wat er die dag ging gebeuren dus zelfs die was verrast. Wel zo handig, kon die ook niks verraden 😉

Toen ik terug thuis kwam had ik in eerste instantie ook niks in de gaten, maar toen ik de voordeur open maakte zag de ballonnen. Toen had ik natuurlijk wel een klein beetje een idee wat er zou gaan gebeuren, maar het duurde nog wel even voor het kwartje viel.

Heel de huiskamer zat vol met dames, vriendinnen en familie. Alles was roze en blauw versierd en de tafel stond vol met hapjes en er waren alcohol vrije roze en blauwe bubbels. Ik vond het super leuk dat er iets georganiseerd was en ik was ook echt oprecht verrast.

We begonnen met gewoon een beetje koffie leuten en als snel moest ik aan de bak. We deden spelletjes als babyhapjes proeven, geblinddoekt een luier verschonen (van mijn babyborn,) baby foto’s raden en rompers versieren. Ook kreeg ik nog allemaal super leuke cadeautjes voor de baby en een mapje met allemaal super leuke wensen voor de baby. Die hangt nog steeds op de babykamer net als de stam met bordjes. Ook maakte we een rompertje voor Angie, die vond het ook erg gezellig.

Bedankt voor het lezen van deze blog, ik kon nog even heerlijk herinneringen ophalen. Heb jij ook een babyshower gehad? Of wel eens georganiseerd?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

