Nou ja, dat zou je zeggen, ondanks het weer. Ik ben blij dat wij dit jaar weer wel op vakantie kunnen. Vorig jaar konden/gingen wij niet omdat ik in juli was uitgerekend en met een baby vonden wij dat niet zo’n goed plan. We waren in April ook al in Londen geweest dus het was wel prima zo.

zomer

Maar nu, zijn we er wel aan toe en zijn we ook al zo’n beetje aan het aftellen.


We gaan dit jaar naar zuid Frankrijk, zo’n 1200km rijden. Ik moet zeggen dat ik het best wel spannend vind met zo’n klein meisje op de achter bank. We heb en wel geteld op 2 dagen reizen in plaats van wat we normaal in een keer zouden doen.

Frankrijk dus. Tussen Montpellier en sete in. Ik ben hier vroeger ook al een aantal keer geweest en wil dus zo’n doet gelijke foto maken van Emily. Wat een schattige foto van mij toch?

We hebben een grote sta caravan op een camping geboekt. Dat leek ons (zeker voor de spotprijs die wij er voor betaalde) het handigst met zo’n kleintje. Lekker je eigen keuken en badkamer. Wij kunnen bijna niet wachten tot eind augustus.

17

Nog even aftellen en tussendoor nog even mijn pols operatie, de verjaardag van Emily, het vrijgezellenfeest en de bruiloft van mijn basisschool vriendin en dan is het tijd voor… de vakantie!

Wat zijn jou vakantieplannen?
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

