Vorig jaar was het zover, na aftellen en de laatste 3 weken voor 50% gewerkt te hebben was het dan zo ver, ik mocht met verlof. Mijn laatste werkdag was wel een beetje raar, je bent er dan zo lang niet. Ook kreeg ik de vraag hoe lang ik er nou niet zwanger had gewerkt… uhh eigenlijk niet uiteindelijk. Na toch een beetje een raar afscheid, liet ik mijn werkkleren achter, aten we nog even een lekker broodje samen en ging op de fiets naar huis. IMAG0587

Ik kon me nog niks voorstellen bij het idee dat ik over een week of 6 moeder zou zijn. Dat ik tot die tijd “gewoon” vrij had zonder verplichtingen enzo. Op de sportschool heb ik toen tegelijk mijn abonnement op pauze gezet, omdat ik zo’n last van m’n bekken had, door de baby die al ingedaald lag, dat ik daar ook niet echt meer blij van werd.

Mijn verlof begon met het ophalen van onze grote mensen auto, een grote station wagen, en het vrijgezellenfeest van de zus van Paul, niet zo heel handig als je 32 weken zwanger bent, maar ik vond het niks tegen vallen en ging na het eten naar huis. Wat een lange dag, ik was blij toen ik om 23.30 in m’n bed lag.
De dag daarna zijn Paul en ik nog lekker met z’n tweetjes naar de zwaluwhoeve geweest. Ik had nog een Moederdag aanbieding en het was zo’n mooi weer dat we het er gewoon nog even van genomen hebben.

De week erna, was er echt tot mijn grote verrassing een babyshower georganiseerd. Ik had het echt niet verwacht en was echt oprecht verrast. Ik publiceer daar binnenkort een aparte blog over.

IMAG0571

Ik heb mijn weken lekker vol gemaakt met genieten van het mooie weer, wandelen met Angie, met vriendinnen en mijn oma’s lunchen en op een terrasje zitten. Thuis in de hangmat liggen en met mijn dikke voeten in een emmer afkoelen. Lekker nog even genieten van mijn dikke buik en aftellen tot de uitgerekende datum.

Zo volgde er ieder weekend tot aan de uitgerekende datum iets. Wij hadden nog een bruiloft van vrienden waar ik met 39 weken nog prima heb staan dansen met mijn man. En op de uitgerekende datum nog het feest van mijn opa en oma die 50 jaar getrouwd waren.

Toen leek het nog een eeuwigheid te duren tot de uitgerekende datum en nu vliegt de tijd echt voorbij. Excuses voor de vele buikselfies, Ik vind ze zelf wel erg leuk om terug te zien 😉

IMAG0591
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

