Verhuizen, niet naar een ander huis, want waar wij wonen heb ik het meer dan prima naar mijn zin. Maar nu ik ongeveer een half jaar blog is het misschien toch tijd voor een “echte” .NL domein naam. Alleen heb ik dus echt geen idee hoe.

domeinnaam-4

Ik begon met een gratis domein, omdat ik benieuwd was hoe het zou gaan, of ik wel een beetje bezoekers en volgers zou krijgen. Of ik inspiratie genoeg zou hebben om met regelmaat iets te plaatsen. En dat is me tot nu toe echt nog niks tegen gevallen. Op bloglovin heb ik 14 volgers, op worpdress 20, op mijn Facebookpagina 49. En dan tel ik alle “stille” volgers niet eens mee. Mijn site word per maand zo’n 5000 keer bezocht en de reacties van mensen die ik in levende lijve tegenkom zijn ook erg leuk om te horen. Ik ben daar altijd een beetje van onder de indruk omdat ik het niet verwacht.

Van websites bouwen en dat soort dingen heb ik dus echt geen kaas gegeten. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen en hoe?

En een beetje een pakkende domein naam die mensen goed kunnen typen en onthouden. Daar heb ik ook 0,0 inspiratie voor. Mijn eigen naam, Mathiske is niet zo handig namelijk. Op Twitter, Instagram en Snapchat gebruik ik allemaal Mathisseke, maar dat is ook bepaald niet praktisch. Omdat ik het altijd moet spellen. Baby Emily, waar ik mee begonnen ben, slaat niet echt meer ergens op omdat Emily bijna een jaar is en ECHT geen baby meer is 😉

tumblr_lxvvy76Njm1qbc29ao1_500_large

Waar bouw je dan zo’n site, Paul heeft ook werkelijk geen idee hoe dat zou moeten. Ik heb al op Strato gekeken voor een domein naam en zo, maar ik snap er geen k*nt van. We zullen ons er eens in gaan verdiepen en er toch maar aan beginnen.

Dus voor al mijn volgers, ook de stille, zou ik het erg leuk vinden als jullie mee denken over een pakkende domein naam, wie weet word het die wel! Laat ze achter in een reactie of op mijn Facebook pagina!

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

