De tijd vliegt zo hard voorbij. Het liefst zou ik soms wel ns de tijd stil willen zetten of terug willen draaien om nog even te genieten van de baby tijd. Om de kleine bijzondere dingen vast te leggen maak je natuurlijk foto’s. En natuurlijk als moeder nu, met een smartphone maak je zo honderden foto’s. Daar laat je er een paar van af drukken of je maakt een album.

hart-e1427118472919

Maar wat doe je nou met al die andere spulletjes?  Ik ben al vrij snel begonnen aan een “old skool” foto album voor Emily. Dat leek mij het leukst om te bewaren, zo kan je er ook wat dingen bij plakken en schrijven. Dat vind ik net iets tastbaarder als een digitaal album.  Ik heb van iedere echo een of meerdere foto’s in geplakt. Met de datum en duur van de zwangerschap. Ook heb ik het bandje van het ziekenhuis in het boek geplakt.

Ook de eerste keer naar de kapper met een haarlokje. Super schattig toch?

IMAG4806

Foto’s kun je inlijsten of op canvas afdrukken. Zo heb je ze toch meer een plek gegeven als alleen maar digitaal op een harde schijf of NAS server.

IMAG4810

Zo heb ik ook onze 4 generatie foto al als afdruk. En wil ik de foto van Emily alleen nog op aluminium of plexiglas. Die foto is zo gaaf!

Maar wat doe je nu met de eerste schoentjes of een mooi jurkje? Ik kocht deze lijst, 2 stuks, om jurkjes van Emily in te bewaren. Nu moet ik nog even iemand vinden die mooi kan schrijven en tekenen om het net meer op te vullen.

IMAG4868[1]IMAG4869[1]

 

Wat doe jij om mooie dingetjes te bewaren?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

