Ik heb lang niet altijd een kinderwens gehad, tot ik Paul tegen kwam. Je zou zeggen dat je wel even “voldaan” bent als je net een kindje hebt en allemaal slapeloze nachten. Maar nee, niks is minder waar. Ik wilde gelijk de eerste maand al wel door haha. High van de hormonen, denk ik. Hoewel ik had verwacht dat het misschien iets zou slijten, zou ik het liefst nu al wel weer zwanger willen zijn. Omdat we dan weer het hele ivf riedeltje moeten gaan doen en dat de tijd er (nog) niet rijp voor is,  zit dat er nog ff niet in.

3qgk9d

Maar wat doe je nou in die tussentijd?

Volg geen blogs met mama’s die net een baby hebben of bijna zijn uitgerekend. Dat roept allemaal herinneringen op, en wie wil dat nou niet. Zo uberschattige mini baby 😉 net als de schattige baby van liesseling.nl, de pasgeboren baby van Michelle van Kleinbijzonderwonder en de zwangerschap van  MadeByMalou

Zoek niet naar puppy’s, kittens, konijnen of andere baby dieren. Nee zelfs die schattige baardagaam niet! Of het pasgeboren olifantje in Beekse Bergen.

registratie-afbeelding-620x260x1_620x260x1

Kijk niet naar mini baby foto’s van je eerste kindje.

Of foto’s van je zwangere buik. Ik voelde me zo goed en mooi.

Dag droom en fantaseer daar ook niet over 😉

Ontvriend (of schakel meldingen uit) van mensen die zwanger zijn of net een baby hebben.

En ga ook ook niet op kraamvisite.

Tel niet uit hoe groot het verschil zou zijn tussen baby 1 en evt baby nr 2.

Ga niet in winkels op zoek naar kleertjes in maat 50. Gewoon niet. Ook niet op je zolder van baby 1 trouwens.

86a9b41238b24f1c627f7eef30afc280

Neem het met een flinke korrel zout. Voor dat ik dalijk allemaal boze mensen achter me aan heb 😉
Ik ga proberen deze tips ter harte te nemen 😁😁  En de tijd nog maar even door te komen. Haha.
Herkenbaar? wat is jou ultieme tip?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Nu ook op Snapchat: Mathisseke

Ik vind het leuk als je me volgt of een reactie achterlaat! X

