Ik mijn plog hebben jullie al kunnen zien dat we gingen winkelen. Nu laat ik even zien wat nou allemaal gekocht hebben. Toch nog even een apart blogje. We kochten allemaal leuke dingen die maar net in de auto paste.

bij Woondock kocht ik deze losse letters in pastel kleuren, daar kan je zon slinger van maken. Ik vind die super leuk. In onze huiskamer hangt een zwarte met de tekst: ‘Home is whenever i’m with you’ Deze vond ik gewoon leuk voor Emily haar verjaardag. Zo kun je er toch iedere keer weer iets anders van maken.

IMAG4861[1].jpg

Bij Intratuin kochten we dit mandje voor Angie, de mand die we hadden was zo mega groot en lomp dat we al langer een andere wilde. Dit mandje was nu in de aanbieding en we kwamen hem eigenlijk toevallig tegen. Het mandjes koste €29.99

En deze pizzasteen. Van Weber hebben ze wel hele mooie dingen, maar die zijn super duur. We kochten deze steen van de Intratuin in de aanbieding voor €14.99. Zo kunnen we in ieder geval eens proberen of we het wat vinden en hoe vaak we hem gaan gebruiken.

IMAG4763

Bij de Riverdale outlet kochten we dit krukje. Ik wil al heel erg lang een nieuwe salontafel, deze is daar perfect voor, nog even een blad voor er op en klaar zijn we. Ik heb al een ander krukje en zo kunnen we ze samen neerzetten en ziet het er gelijk heel anders uit.

Bij Ikea moesten we best wel wat spulletjes hebben. Dat hadden we van te voren al bedacht. Toen we vorige week buiten zaten vond ik het eigenlijk zonde om te tripptrapp steeds buiten te zetten. Dus had ik bedacht zo’n plastic Ikea stoeltje is eigenlijk perfect voor buiten. En om mee te nemen naar visite. Het stoeltje kost maar liefst €10 hele euro’s. je kunt er nog een blad en kussentje bij kopen maar dat vind ik voor nu niet nodig.

IMAG4755

We kochten dit kastje. In de vakken kun je bakken, deurtjes of lades maken. Dat ruimt dus lekker op. Wij kozen voor bakken, dan kunnen we het speelgoed een beetje sorteren en hoop ik het een beetje netjes te houden. Die bakken kunnen er makkelijk uit zodat Emily ze ook gewoon om kan gooien en de boel kan plunderen, het blijft wel een kind.

IMAG4777

Ook kocht ik deze lijsten. Ik was al langer opzoek naar zoiets, ik wil daar Emily’s eerste kerstjurkje en het jurkje van de bruiloft van de zus van Paul in doen. Zo blijft het toch mooi bewaard. Ik moet nog wel even een nieuw kartonnetje halen voor erin. De lijst koste €14.95

IMAG4813

Voordat ik in verwachting was kwam ik bijna wekelijks bij een woonwinkel of tuincentrum, vooral om Riverdale spullen te kopen. Kom jij ook zo graag in woonwinkels?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

