Omdat het onze trouwdag was zijn we lekker met z’n drietjes een dagje weg geweest. We ging een dagje naar Maastricht. We hadden de treinkaartjes van de Etos en zodoende gingen we dus met de trein. Het was wel 2 uur heen en 2 uur terug met de trein, dat was wel even spannend met Emily, hoe ze het zou vinden. Als ze er eerder klaar mee zou zijn, zouden we eerder uitstappen. Het nadeel van met de trein met een kinderwagen is dat je alleen op die tussenstukken kan zitten. Maar toch kon Emily er goed slapen.

PhotoGrid_1461592964356

Onderweg hebben we op het station in Den Bosch lekker bij de Starbucks koffie gedronken. Emily heeft onderweg in de trein gezellig een boterham gegeten.


De nieuwe collectie keertjes bij de Zeeman is super leuk. We kochten dit jurkje met legging en het shirtje. Het leuke van winkelen bij de Zeeman is dat het zo weinig kost. Het setje met het jurkje was โ‚ฌ7.99 en het shirtje was โ‚ฌ3.99. De setjes zijn lekker zomers, wij hebben er al zin in ๐Ÿ˜‰

Deze spijkerbroekjes kocht ik een paar dagen ervoor bij de Zeeman, die zijn super fijn. Ik had ze eerder al in maat 62 en 68 en kon ze hier niet groter vinden. dus nu gelijk een maatje 74 en 80 ingekocht.

Dit setje heeft Paul uitgezocht bij de H&M. Hij vond het konijntje zo schattig en hetย broekje met de strikjes. Ik weet wel dat deze ik deze papa goed op pad kan sturen samen met zijn dochter, want qua smaak zitten wij goed op een lijn. Hoewel hij misschien meer een budget nodig heeft als ik ๐Ÿ˜‰ haha
Het shirtje met het spijkerjasje erop kregen we van mijn ouders. Ook van de H&M super stoer!

Toen we bij de Zara binnen waren zag ik het rek met afgeprijsde kleertjes hangen. Daar hing dit schattige shirtje bij. Normaal kost ie 5.99 en nu was ie voor de helft. Bijna voor niks dus. Het is wel een maatje 80, maar in de kast kan ie braaf nog even wachten tot Emily groot genoeg is. Ik was eigenlijk opzoek naar een zonnebril voor Emily voor in de cabrio, maar door de regen bui ben ik dat geheel vergeten.

*oops een foto vergeten*

Ook zat hier een Crocs winkel. Hoewel ik Crocs eigenlijk echt verboden vind, vind ik ze voor hele kleine kindjes toch wel schattig. Wij hadden het er toevallig in de trein over dat we die voor de vakantie nog wel wilden hebben. Dus nu hebben we ze maar gelijk gekocht, lekker roze. Papa- Paul heeft ze uit gekozen ๐Ÿ˜‰

IMAG4537

Wij hebben een koffie machine van Nespresso (what else, zonder George Clooney) met zo’n melk op schuimer, alleen was de coating aan de binnenkant daar een beetje slecht van geworden dus nu waren we toevallig in de winkel en een nieuwe was maar โ‚ฌ29.99. Met vernieuwde coating, die niet aanbrand. In de winkel lieten ze ons ook gelijk zien hoe lekker en makkelijk je zelf koude koffie kan maken. We kochten ook weer wat gewone koffie want we hadden alleen nog apart spul of decafรฉ in de kast.

En omdat het ineens ging regenen en best wel hard hebben we noodgedwongen toch maar paraplu’s gekocht. We waren die van ons vergeten uit de auto te halen, net als de regenhoes voor de kinderwagen. Bij de Hema kochten we zo goed als dezelfde als bij de Xenos, bij de Hema kostte deze โ‚ฌ5.25 en bij de Xenos โ‚ฌ2.99 dus onthoud dat als het je een keer over komt ๐Ÿ˜‰

IMAG4553

Ook kochten we afgelopen week een nieuw flesje omdat Emily nu vaker een flesje als borstvoeding krijgt. En deze super leuke speentjes met een dierenprintje, met een lieve heers beestje en deze maat groter met water meloenen! Ik word altijd zo blij van Difrax.

Ook kocht ik bij de Hema dit slot voor de kinderwagen, het is geen Axa slot maar scheelt misschien wel in het jatten van de kinderwagen en dalijk de buggy. Je hoort wel ns van die nare verhalen. En deze sleutel labels, onze reserve sleutels zijn eigenlijk een puinhoop en nu was het tijd om het even te ordenen. En deze toren voor de poeder voor de Nutrilon, die had ik al een maar voor onderweg kan het wel eens handig zijn om maar een of 2 bakjes mee te nemen.

Dit was weer een flinke shoplog! Geld moet rollen anders hadden ze het wel vierkant gemaakt ๐Ÿ˜‰ Waar ga jij graag winkelen?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

