Het waren bij de Prénatal weer de Mama-Mazzeldagen, wij moesten nog het een en ander hebben dus zijn we wezen shoppen voor praktische dingen.

PhotoGrid_1459949117689.jpg

allereerst, traphekjes. Ik denk dat het niet lang meer gaar duren voor Emily tijgert of kruipt. Daarna zal het stappen en lopen ook wel snel volgen. Onze trap naar zolder is open, dus daar wil ik zo ie zo een hekje voor. Dus in totaal moesten wij er 3 hebben. Nu met 20% korting was dat erg aantrekkelijk!

IMAG4260

Een matrasje voor het camping bedje. Op zich kan ze er zo ook wel in liggen, alleen voor een langere tijd is het toch een beetje hard. Het bedje moet waarschijnlijk ook mee op vakantie dus dan willen we wel dat ze lekker kan slapen. Nu alleen nu even “campingbedje training” want als ze er in ligt gaat ze niet slapen. Heel onhandig.

IMAG4259

Ook kochten we een nieuwe Difrax S fles, ik wilde toch de middag voeding gaan vervangen voor flesvoeding en dan is wat wij nu aan flesjes hebben niet genoeg. Ik koos een witte. Het leuke aan Difrax vind ik de verschillende kleurtjes, en de houding met geven van de S fles vind ik erg fijn. de fopspenen van Difrax vind ik qua motiefje ook erg leuk!

IMAG4347

Een nieuwe voedings bh. ook met 20% korting. Zelfs op die van Noppies. Ik zweer echt bij deze, door de brede bandjes zit ie super fijn, vooral als je borsten ineens meloenen zijn zeg maar. Ook is ie veeeeeel soepeler als die van de Prénatal zelf. Omdat ik ze natuurlijk al een tijd draag zijn ze toch een beetje uit gelubberd, tijd voor een nieuwe dus.

IMAG4353

Paul en ik waren even wezen winkelen en bij de Dolcis hadden ze faillisements verkoop, zo hadden we het tweede paar schoenen voor €1.00. Paul had chique nieuwe en ik leuke voor in de zomer! Mooi voor onder een lange jurk of rok en door de slee hak kan ik er best een stukje op lopen.

Ik moest voor de taarten die ik wilde bakken met Pasen vormen hebben. Die hadden ze bij de Xenos voor de helft. Dat kwam goed uit want ik wilde er 2 hebben! Ook liep ik tegen deze thee doos aan, ik had er al eerder naar gekeken, maar twijfelde steeds. Nu met korting kon ik m natuurlijk niet laten liggen.

Ook kwamen we weer bij de Hema terecht. Ik kocht deze leuke maillot met flamingo op de billen. Super gezellig. En dit leuke korte broekje, leuk met blote benen, legging of maillot er onder.

Dit was misschien een iets minder gezellig shoplogje als de vorige keer, maar ik beloof dat de volgende gevuld is met leuke spulletjes!

Wat voor praktische dingen heb jij het laatst gekocht?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

