Ik geloof niet zo heel erg in toeval of bijgeloof, maar sommige dingen zijn wel erg grappig als je ze opsomt. Hier zijn er een paar.

38cbd956b8cf470a13bc7a6bd1df269f

Wij zijn begonnen met ivf toen Paul ik gingen trouwen. Een half jaar erna was het raak. We hadden de punctie en dus de dag dat het eitje bevrucht is. En hij bleef zitten. Niet bijzonder toevallig, maar wel speciaal.

Mijn vader en ik verschillen 25 jaar. Mijn opa en ik 50 jaar. Ik was 25 toen Emily geboren werd en mijn vader 50. Mijn opa 75. Mijn ouders waren dat jaar 25 jaar getrouwd. Mijn opa en oma 50jaar.

Emily’s uitgerekende datum was 4 juli. Paul is op de 4e van de maand jarig. Mijn zusje is op de 4e jarig.  Zijn vader en mijn vader zijn op de 4e jarig. De opa van Paul is op de 4e jarig en nog een generatie verder ook op de 4e van de maand. Als ze toch een jongen was geweest was het wel erg gaaf geweest als hij op de vierde was geboren.

De eerste nacht in het ziekenhuis had ik een verpleegkundige dus voor mij gezorgd heeft toen ik 13 was, toen 12.5 jaar geleden in het ziekenhuis had gelegen. Ze herkende mijn verhaal zelfs nog. Dat is misschien niet toevallig maar wel bijzonder.

5 jaar geleden is mijn eierstok verwijderd en begon eigenlijk alles omtrent de endometriose te rollen. Op dezelfde datum is Emily geboren. Je krijgt er wat moois voor terug zullen we maar zeggen.

Wat voor toevallige situatie kwam jij het laatst tegen?
Liefs Mathiske
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

