Na een whatsapp gesprek weer eens met mijn BFF wezen winkelen. Den Bosch ligt een beetje in het midden van onze woon plaatsen dus hadden we daar afgesproken. Ik wilde even bij de bijenkorf kijken, daar hadden ze nu ze de laatste 14 dagen open zijn nog sale en er zit een nieuwe Zara met de kinder collectie.PhotoGrid_1458650600046

We hadden afgesproken op het station, daar is ook een parkeergarage zodat ik met de auto en Emily kan komen en daarna bij de Starbucks eerst nog even koffie konden drinken.

IMG-20160318-WA0013[1]

Daarna richting het centrum wat winkeltjes bekeken en het viel me op dat er tegenwoordig zovele leeg staat of dus een faillissementsverkoop heeft. Invito was al dicht, Dolcis had de laatste dingetjes staan, Perry sport gaat weg, V&D leeg, Bijenkorf een grote opruiming puinhoop. Daar is ook recent dat gebouw in gestort dus daar was het ook met hekken afgezet. Ik vraag me af wat daar allemaal voor in de plaats moet komen.

Maar we hebben wel een leuke dag gehad! Ik heb bij de Zara dit schattige setje gekocht. Het broekje vind ik zo schattig, ook leuk met een maillot er onder, en het shirtje met de Eifel toren. Lekker zomers, ik heb er al helemaal zin in.

Daarna liepen we even de Wibra binnen, daar hebben ze tegenwoordig net als bij de Zeeman, superleuke kinder kleren. Ik heb hier een lekker luchtige lange broek gekocht voor als het wat mooier weer is.

IMAG4178

Daarna zijn we achter de V&D langs in het straatje naar een winkel geweest waar ze allemaal wat duurdere merk kleding (Claesens by Tata) hebben voor kindjes. Er zit ook een goede schoenenwinkel naast (Lia Staring). Deze etalage kwamen we daar tegen, leuk toch?

IMAG4168

Ze hadden er onder andere kleren van Kenzo, Imps & Elfs en Vingino en een hoop leuke accessoires waaronder Sophie de Giraffe. Ik of eigenlijk Emily kreeg deze rammelaar.

IMAG4181

Daarna zijn we met z’n drietjes lekker gaan lunchen in de korte putstraat, en Emily at gezellig een boterhammetje mee. Emily zat ook verschrikkelijk te sjansen met de jongens uit de bediening, dus dat beloofd nog wat als die groter word 😉

IMAG4169

Daarna zijn we langs Claire’s gelopen en daar hadden ze deze schattig strikjes voor in Emily haar haar, kunnen we een keer afwisselen.

IMAG4174

Bij de Hema heb ik deze Skinny Jeans gekocht, die zijn altijd €10. Ik vond het frisse mint groene zo leuk voor de lente. De andere kleur stond in de folder leuk gecombineerd met een roze shirtje dus heb ik die ook maar gelijk gekocht. Ik heb nog een paar witte maillots gekocht en deze “nieuwe” smaken paaseitjes. Ik zag ze in de folder en nu ik er toch was heb ik ze maar gelijk gekocht. Ik ben erg benieuwd naar de Karamel Zeezout.

 

Dit was ie weer 😉 we hebben wel weer genoeg geld uit gegeven voorlopig 😉
Liefs Mathiske
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

