Het was afgelopen weekend Pasen en ik had gezegd dat ik zou gaan ploggen. Nou dat is gelukt. We hebben hele leuke dagen gehad! Het leuke van het ploggen is dat ik gelijk foto’s heb voor in een fotoboekje, die ik ieder jaar maak als jaar overzicht. Zo kan ik m vullen met allerlei dingen die we mee maken.

PhotoGrid_1459243863270

Voor de gene die me op facebook en instagram volgen hebben gezien dat ik zaterdag ochtend op de sportschool met mijn fietsschoenen van de trap ben gevallen. Alles is mooi dik en bont en blauw. Op mijn linker onderarm zit een groot ei. Voor de gezelligheid 😉

IMAG4312

Op eerste paasdag ging we brunchen bij mijn ouders. Nadat ik Emily gevoed had hebben wij zelf even iets kleins gegeten als ontbijt. Daarna even gauw in de douche, Emily haar haren mooi in de krul en lopend naar mijn ouders. Zij wonen maar 10 minuten lopen hier vandaan dus gingen we met een boodschappen krat vol eten en met de hond die kant op.

Bij de brunch had mijn vader lekker Eggs Benedict gemaakt (gepocheerd ei, bacon en hollandaise saus op een geroosterd broodje) en we dronken er thee en mimosa bij. Lekker decadent 😉 Mijn oma was er ook bij dit jaar, erg gezellig met z’n alle aan tafel!

PhotoGrid_1459251677491
Aan tafel. Vanwege de privacy de paaseieren, maar staat wel gezellig 😉

 

Daarna hadden we bij de koffie lekker een stukje (door mij gemaakte) red velvet cake. Hij was erg goed gelukt en echt mega lekker maar ook mega vullend. De stukken die we gesneden hadden waren veel te groot!

IMAG4302

Mijn oma ging op de fiets naar huis want het weer viel reuze mee. Paul en ik zijn naar huis gelopen, hebben Emily gevoed en zijn daarna nog even in het bos wezen wandelen. Angie vind het heerlijk zo door het water!

Na het wandelen was Emily moe en heeft ze geslapen, na haar avond eten weer lekker in bed en konden Paul en ik onder het genot van een wijntje lekker gourmetten. Zoals altijd hadden we te veel eten in huis en we zaten nog vol van de taart!

IMAG4310

’s avonds lekker met de voetjes omhoog en een speciaal biertje op de bank, even een update van mijn blauwe plek, gezellig ziet het er uit he. Het doet ook best wel zeer moet ik zeggen.

IMAG4313

Tweede paasdag.
De sportschool had het zondag rooster en al die (alcoholische) versnaperingen moesten er weer af gesport worden. Never Skip A Monday! We gingen als familie uitje, papa, mama en ik, een uurtje Bodypumpen.

Na de pump ging ik thuis eten met Paul en Emily. We hadden nog broodjes van de vorige dag, maar eigenlijk zouden we wentelteefjes eten. Het werden geroosterde boterhammen, ook erg lekker. Eten weggooien vind ik zonde.

Na het eten even gauw in de douche, en toen kwamen mijn zusje en haar vriend hier koffie drinken en taart eten. Dit keer de stukjes wat kleiner, maar nog steeds erg veel.

We gingen met deze helft van de familie (want mijn broertjes wilde natuurlijk niet mee, want dat is allemaal maar stom) bowlen. Lekker charmant die schoenen, maar vooruit. Emily vond het reuze interessant maar ook erg veel herrie.  Die was er na een uurtje ook wel erg klaar mee.

Na het bowlen gingen we even naar huis voor haar slaapje en hapje. Om 18.30 hadden we gereserveerd bij de Italiaan om met mijn andere opa en oma te gaan eten. Weer zo’n volle tafel! Emily heeft daar even geslapen, maar was al snel wel zo moe dat ze thuis in bed wilde liggen.

PhotoGrid_1459251861415

Ze kon de slaap niet vatten dus hebben we lekker even geknuffeld, ze wilde nog even een slokje drinken en gingen we daarna heerlijk slapen!

Kortom, drukke maar leuke en gezellige paasdagen!
Hoe waren jou paasdagen?

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

