Het is bijna Pasen. De lente is begonnen de carnaval is 40 dagen geleden. Een frisse lente feestdag! Ook een beetje om te lente te vieren natuurlijk

Easter

De paaseitjes staan al weken op tafel in allerlei verschillende soorten en maten (Tony Chocolonely, Hema en goedkope van de jumbo) Ik heb er meer gekocht dan dat we op gaan eten ben ik bang. Helaas zijn de lekkere altijd zo op en blijf je met die gewone zitten.

Ik heb het idee dat Pasen steeds meer een grote familie feestdag word net als kerst. Wij gaan dit jaar gezellig met mijn familie brunchen en tweede paasdag lekker afgezaagd bowlen.

Ook heb ik dit jaar een “Paas kaart” verstuurd naar een aantal vrienden, met wat paaseitjes er in. en hebben we een paas tak met decoratie erin. In mijn hoofd zag het er fantastisch uit, dat snap je natuurlijk wel. In de werkelijkheid hadden ze niet zo’n hele mooie takken meer en kon ik niet echt geschikte decoratie vinden 😉 Dus t is het net niet.

Wij gaan nog even met een flinke boodschappen lijst de supermarkt in, ik wil de paas dagen samen vatten in een plog om te laten zien wat we allemaal gedaan hebben en wat gemaakt en gegeten hebben.

Ga je nog iets gezelligs doen met Pasen of is het voor jullie alleen een lekker lang weekend?
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

