We shoppen wat af hier! Er stonden nog wat dingen op m’n to-shop lijstje. Spulletje voor Emily, voor de lente en een maatje groter.

PhotoGrid_1458137136079

Ik heb sinds kort een nieuwe webshop ontdekt, daar hebben ze zo’n leuke dingen. Ik kwam de webshop tegen via instagram. Ze hebbend daar veel Monochrome kleertjes en accessoires. de link: By-Isha

Als je iets besteld By Isha, word het zo leuk ingepakt, ik word daar zo vrolijk van! En het is altijd leuk om iets nieuws uit te pakken. Deze keer bestelde ik 2 paar knie kousen en het bij passende haarbandje, die bij het rokje en de beenwarmers past van de vorige shoplog De kniekousen vond ik gelijk al super cool, ik moet nog even bedenken waar ik ze goed mee kan combineren, ik denk gewoon over een maillot heen.

Toen de folder van Hema binnen kwam was ik gelijk enthousiast. Ze hebben daar zo’n leuke kinderkleren. Ik moest nog wat broekjes hebben voor Emily in maat 74. En sokken die wel passen. Die waren in de aanbieding, tweede paar voor de helft, dus dat kwam goed uit. Toen ik langs de haar accessoires liep kwam ik schattige haar speldjes tegen voor Emily dus konden die ook mee.ย Ze hadden hier een actie bij de Jumbo, op de achterkant van de kassabon stond een coupon voor 25% korting op je favoriete artikel, dus daar maken we dan maar gebruik van. Is dat bij jullie ook wel ns?

Toen zag ik op de Facebook pagina van By Isha deze gave orka slaapzak voorbij komen. Na een aantal lastige vragen bij mijn kant, over de afmetingen enzo,ย waar ik netjes antwoord op kreeg heb ik m besteld. Hij leek me wel handig in het camping bedje, maar dan moet ze er nog wel even in passen, anders zou het zonde zijn. En ook weer zo super leuk ingepakt!

En bij de Prรฉnatal moest ik nieuwe voedingsbh’s hebben. En omdat ik toch aan web-shoppen was heb ik gelijk maar Sophie de Giraf blokken besteld. hoefde ik ook geen verzend kosten te betalen. Helaas kreeg ik een mailtje dat de bh niet geleverd kon worden… Moet ik nog naar de winkel, ellende! De blokken zijn wel super schattig.

Ik heb al een nieuwe shopping date met m’n BFF gepland, dus er volgt snel weer een nieuwe ๐Ÿ˜‰ tot de volgende!

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

