Ik vind een plog van een andere blogger lezen en kijken altijd erg leuk. Zelf vind ik ze ook leuk om te maken, de vorige 2 keren had ik een bijzondere zaterdag in beeld gebracht en nu dacht ik dat het wel leuk was om een normale door de weekse dag te doen.

PhotoGrid_1458125802809

Deze maandag ging Emily naar de kapper en deden we nog wat andere gewone dingetjes. kijk je mee?

 Als ik opsta is Emily nog niet wakker, ik maak het rolluik open en zie dat de zon heerlijk schijnt. Ik word daar altijd zo vrolijk van! Alleen die berg was, daar komt geen end aan!

Nadat ik Emily gevoed heb en weer in bed leg, kleed ik me aan en ga ik de hond uit laten. Met de babyfoon, daarna ontbijt ik. Een schaaltje kwark met honing en groene thee. Ik zet de waterkoker altijd aan voor ik met de hond ga lopen, dan is ie klaar als ik terug kom 😉

Ik stofzuig nog even gauw en ik ruim de vaatwasser uit. We zijn zondag naar het bos geweest en Angie neemt altijd een hele bak zand mee die ze door de huiskamer verspreid. Heel fijn..

Daarna krijgt Emily haar fruitje, Appel en nectarine. Lekker vers en zelf gemaakt, uit een Starbucks mok 😉 Je kunt ze niet goed genoeg met goede dingen confronteren.

Daarna krijgen we visite van een mama hier uit de straat met haar zoontje Jay. Jay is 3 weken ouder als Emily. Er zijn hier in de straat het afgelopen half jaar 8 kindjes geboren, dat is best veel als je bedenkt dat onze wijk al 27 jaar oud is. De tweede ronde zeg maar 😉 We drinken gezellig koffie en kletsen over de kindjes en de straat. We komen er achter dat we via via best wel veel dezelfde mensen kennen.

Als Paul thuis komt legt ie Emily in bed. Als Francisca en Jay naar huis gaan word Emily al weer wakker en gaan we samen even een boterham eten. Gewoon een boterham met oude kaas, een boterham met Nutella en een BBQ rijstwafel. Emily krijgt een boterham met boter. Ze eet de hele boterham met korstjes en al.

Daarna gaan we samen even Angie uitlaten in het zonnetje met onze zonnebril op. daarna gaat Emily even iets langer slapen voor we naar de kapper gaan.

Ze krijgt een staartje en dat staat super schattig! Als we nog even wat kaartjes rondbrengen valt Emily in de auto in slaap.

Als we thuis komen is het 17u en krijgt Emily haar hapje, vandaag eet ze Chili. Ze vind het lekker, maar ze is eigenlijk zo moe dat ze alleen maar aan het mopperen is. We brengen ze naar bed en we gaan zelf koken.

We eten gewokte boerenkool met paprika en scharrelbraadworst. Een ouder recept uit de allerhande box. Super lekker!

IMAG4126

Het toetje eten we op de bank en Emily speelt met Paul en haar Dikkie Dik. Als ik ze gevoed heb ga ik omkleden om te sporten.

Moet je m’n foute Ali-Express Gun legging zien.. Lekker fout 😉

Ik ga een lesje spinning doen en als ik thuis kom drink ik met nog even een kopje thee. Douchen heb ik op de sportschool gedaan dus daarna kunnen we zo hup, het bed in en slapen.

IMAG4132

Een leuke dag, maar verder geen hele bijzondere dingen. Wat doe jij op een normale maandag?

 
Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

