Deze shoplog heeft even op zich laten wachten, er kwamen steeds nieuwe dingen bij en kreeg Emily ook nog kleertjes van mijn ouders en mijn zusje. Die vond ik wel leuk om er even bij te zetten.

PhotoGrid_1457343754392[1]

Bij de negemaandenbeurs heb ik niet super veel gekocht, maar wel super leuke kleine dingetjes, kijk je mee?

Als eerst kwam ik deze tegen bij een standje met boekjes. Ik vind rupsje nooitgenoeg zo schattig! En nu hing daar er daar een slinger. Hij is 4mtr lang en er zit allerlei fruit aan en aan het eind is de rups een vlinder, net als in het boek. De slinger koste €4.95. ik denk dat ie dalijk ook heel leuk is om gewoon op te hangen langs de muur.

IMAG3905

De spulletjes van Naïf die ik gekocht heb. Naïf is niet goedkoop, maar wel super fijn! zo kost bijvoorbeeld de Bodylotion €14.95 en de  wasgel €9.95 en zonnebrand creme €19.95. Ze hadden daar de actie 3 halen 2 betalen dus heb ik de wasgel voor niks gehad. Naïf ruikt zo lekker!

IMAG3910

Ik had al een advertentie voorbij zien komen dat ie op de beurs te koop was, en je kon m laten signeren. Helaas was Sofie vrij laat en wilde ik daar niet nog 20min gaan staan wachten. Ik moest ten slotte ook nog ruim 1.5u met de trein terug naar huis, met Emily. Het boek is heel erg leuk en er staat nuttige informatie in, ik heb m al bijna uit. Het boek kostte €19.95.

Ik zag op Facebook ineens bij de Ruijter ook weer de gepersonaliseerde doosjes voor muisjes voorbij komen. Toen Emily geboren werd waren ze niet meer op voorraad dus toen konden we er geen bestellen. Nu dus weer wel, een beetje laat maar ik vind ze zoo leuk. ik denk dat ik m los snijd en dan inlijst ofzo. Toch bijzonder een doosjes muisjes met je eigen naam. Zelf ook eentje maken? Dat kan op de site van de Ruijter!

Ik zag op Instagram dit setje voorbij komen, er zit eigenlijk ook een haardbandje bij en ik heb nu al spijt dat ik die er niet bij besteld heb. Het setje is speciaal voor ons in maatje 74 gemaakt, super cool toch? Zo schattig voor dalijk in de lente met een legging en een Tshirtje. Ischa heeft hele leuke dingen in haar webshop, nieuwschierig? By Ischa.

IMAG3920

Er was weer een pakketje van Vente binnen. Het nadeel daarvan is dat het altijd lang duurt voor je het binnen hebt en je best veel aan verzendkosten betaald. Ik had een paar mooie BH’s gezien, maar die zaten niet fijn dus konden (ja daar moet je ook weer voor betalen) dus terug. Zonde van m’n geld eigenlijk. Besloten voorlopig maar even niks daar te bestellen.

IMAG3926

Dit schattige zomerjasje heeft Emily van mijn zusje gekregen. Ze had het op internet gezien en gevraagd wat wij er van vonden. Ik vind m super schattig. Ik zie ze er al helemaal mee voor op m’n fiets zitten. Hij is nu nog een beetje groot, maar het is er ook nog geen weer voor.

Deze kwamen we tegen bij het kruitvat, soms hebben ze daar ineens hele leuke dingen voor kindjes. En echt voor een appel en een ei. Die konden dus wel mee voor Emily, heeft ze weer iets nieuws om mee te spelen. De octopus kan ook mooi aan de wandelwagen hangen door het haakje aan de bovenkant. Het boekje was €2.99 en de octopus €4.99, geen geld toch?

Mijn ouders waren een weekendje naar Engeland geweest, en volgens mij doen ze op het moment niks liever als in kledingwinkeltjes naar kleertjes voor Emily shoppen 😉 Emily heeft een hele schattige polo van Ralph Lauren gekregen, met van die ruches aan de knoopjes. Een smartphone voor baby’s, onder het knopje zitten 3 soorten geluidjes, en hij maakt niet zo’n achterlijk hard geluid, dat is ook wel fijn! en het schermpje wiebelt als je m beweegt. Het blauwe shirtje is van babyGap, daar hebben ze zo’n mooie dingen! Ik had met onze babymoon in Londen al een paar keer staan kwijlen bij allerlei dingen van Gap voor baby’s.

Wat heb jij voor t laatst geshopt voor je kindje? En heb je ook zo’n gepersonaliseerd doosje met muisjes?

Hier staan alweer wat To-Shop dingen op mijn lijstje, dus tot de volgende shoplog 😉

Liefs Mathiske!
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

