Onze allerhande box nummer 6 al weer. Gaat best hard allemaal, de weken vliegen voorbij. Er zaten weer mega lekkere dingen in dus we bestelde de box, nadat vorige week Astrid van -Komt een vrouw bij een vrouw de gastblog had geschreven kan ik het nu weer zelf doen.

IMAG3841

Ik hoor soms dat andere er wat moeite mee hebben binnen de tijd klaar te zijn? ons lukt dat wel altijd, maar dat is misschien omdat we het samen doen.

IMAG3842

Wat we aten:
– Gegrilde Kalkoenfilet met champignon roomsaus
-Indiase Biriyani met omelet en amandelen
-Farfalle met biefstuk reepjes en paprikatapenade

We begonnen de week met de kalkoen filet, zoals het op het receptkaartje staat hadden wij verwacht dat de aardappeltjes gebakken waren. Maar de krieltjes waren alleen gekookt, en dat was eigenlijk super lekker. Dus ook gelijk niet zo vet. De champignon saus was echt simpel te maken en smaakte lekker bij de broccoli en de kalkoen. dit recept bevatte 620 kcal p.p.

IMAG3861

Daarna was de keuze erg moeilijk, de pasta leek ons echt super lekker dus daar hebben we mee gewacht tot de laatste dag. Ik was wel heel benieuwd naar de Indiase maaltijd, thuis had mijn moeder vaak zo’n pot van patak, die je in de supermarkt koopt in plaats van bijvoorbeeld chicken tonight. En dat is ook indiaas, ik hou er wel van!

Zo begonnen we dus aan het Indiase recept. Het eten was zo klaar en weer net ns wat anders als normaal. Ik vind het zo lekker dat je de rijst eigenlijk kookt tussen de groeten en de kruiden. We waren vergeten de kokos melk te schudden, dus kwam er niks uit het pakje, toen we de eerste hap namen was het echt mega pittig! We hebben aan tafel dus de rest van de kokosmelk er gauw bij gedaan. De amandelen met rooksmaak waren er erg lekker bij. dit recept bevatte 815 kcal p.p

Als laatst hadden we de pasta met de biefstuk, er zaten lekker van die gerijpte biefstukken bij. Die zijn altijd lekkerder als de gewone, en ook net wat duurder.

IMAG3928

Echt mega lekker was deze. En ook echt super simpel. De tapenade was heel makkelijk de maken, gewoon gegrilde paprika uit een pot en olijven met feta erbij, staafmixer en klaar. De biefstuk was lekker medium gegrild en in reepjes erbij, de hele avond rook onze keuken nog lekker naar biefstuk! dit recept is zeker een aanrader als je van pasta en biefstuk houd! dit recept bevatte 665 kcal p.p

 

Wat heb jij gegeten afgelopen week?

IMAG3843

Liefs Mathiske,
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

