Nu het weer buiten weer wat beter word zijn we steeds minder somber, vandaar dat ik ns een blogje schrijf over waar ik nou blij van word!

  • De lach van Emily, vooral ’s morgens, dan ligt ze in haar bedje te wachten tot ik ze kom halen en dan hoor ik ze kletsen en lachen tegen haar knuffel. Super schattig!
  • De ochtend zon die de huiskamer in schijnt! Ons hondje ligt dan in de zon te wachten tot ik beneden kom en ze uit ga laten. Het enige kleine nadeeltje hiervan is, dat je ziet hoe nodig ik de ramen weer moet lappen!
  • De hond uitlaten. Ja een beetje simpel, maar het zijn de kleine dingen die het doen, lekker even buiten lopen (vooral in de zon dus, in de regen vind ik het iets minder leuk)
  • Dat Emily tegenwoordig door slaapt, daar word ik ook heel gelukkig van omdat ik weer aan mijn nachtrust toe kom. Hoewel ik niet te vroeg moet juichen natuurlijk, vond ik de nachtvoeding niet super erg, lekker even knuffelen en dan weer in bed.
  • Als Paul wat eerder thuis is en we leuke dingen kunnen gaan doen. Daar hoef ik niet aan toe te voegen toch? Lekker wandelen in het bos of even gaan zwemmen met Emily of in de stad koffie drinken
  • Spontaan iets afspreken met mijn zusje of vriendinnen. Pas waren we spontaan bij mijn zusje gaan eten en dat was super gezellig! Of als ik een vriendin tegenkom op de sportschool en we samen even koffie kunnen drinken.
  • Sporten, en dan vooral met iemand samen. Ik vind dat gewoon gezellig! Als ik ’s morgens ga sporten kom ik vaak m’n oma tegen, dat is hartstikke cool natuurlijk en dan drinken we samen een kopje koffie. En op maandag en woensdag avond gaan mijn ouders vaak mee sporten, op maandag doe ik dan een les RPM met m’n vader, sportief toch? Mijn jongste broertje (zo klein is ie niet meer, maar toch mijn jongste broertje) gaat nu tegenwoordig ook mee sporten! Soms gaat Paul gezellig een lesje mee sporten, voor mij πŸ˜‰
  • Iets lekkers eten. beetje clichΓ©, wie eet er nu graag iets vies? In de zomer een lekkere salade met van alles en nog wat en in de winter lekker hachee of stamppot. Lekker samen een pizza in elkaar knutselen.
  • Iets bakken, een taart of koekjes of iets in die zin. Niet zo goed voor de lijn maar wel erg leuk! Ik heb mijn diploma als banketbakker, maar dat is helaas niet te combineren met een man als bakker en een baby (’s nachts opvang enzo??) toen bakte ik haast nooit iets thuis, maar nu steeds vaker
  • Met vriendinnen een dagje winkelen, lekker shoppen. Dat kent iedere vrouw wel denk ik. Vriendinnen vind het ook meestal (nu nog wel;-) als ik Emily mee neem, dus dan heb ik tussen door ook ff m’n handen vrij.
  • Een lege wasmand. Of een wasrek vol schone was. Al duurt dat nooit lang, hij vult zich sneller als dat ie leeg is. En dat volle wasrek moet dan ook weer leeg enzovoort enzovoort enzovoort.
  • en tot slot, met mooi weer in mijn cabrio rijden. Afgelopen jaar met mijn zwangere buik kon ik er niet in en al helemaal niet meer uit, dus hebben we m in de schuur laten staan. Dit jaar kan ik niet wachten tot het weer goed genoeg is en we weer kunnen gaan!
