Ik heb dit Paul eens gevraagd, het leek mij wel leuk om er een blog over te schrijven. Papa zijn van een meisje brengt echt wel andere dingen met zich mee als papa zijn van een jongen.

Nu is Emily wel echt een papa’s kindje dus is dit wel erg toepasselijk.

Daddy-s-girl-Women-s-T-Shirts

Hier komen zijn antwoorden!

Je weet dat je een meisjes papa bent als:

  • Na het douchen haren moet föhnen. (En dat vind ik een van ze allermooiste dingen om te zien)
  • Je tegenwoordig vaker een maillot en een rokje of jurkje recht trekt als je eigen shirt 😉
  • Er ineens een roze invasie in je huis komt.
  • Er geen auto speelgoed meer binnen komt maar poppen.
  • Je over gaat van bier naar wijn.
  • Je er echt een keer aan zult moeten geloven met gelakte nagels en make-up op het huis te verlaten.
  • Je ineens stylist bent en de mooiste en schattigste combinaties kan maken.
  • Je eigenlijk geen Nee tegen je kleine meisje kan zeggen
  • Dat er een nieuwe vrouw op nr 1 staat
  • Dat je je nu al drukt maakt over het feit dat ze ooit met een verkering thuis gaat komen die je dus helemaal niks vind.
  • Je met niemand liever knuffelt als je dochter.
  • Je je nu al in laat pakken en je om haar vinger laat winden, ookal is ze nog zo klein.
  • We dalijk legaal naar K3 mogen kijken en dansen 😉
  • Dat je de man wil zijn, die ik in jou ogen ben
  • Dat ik stiekem toch hoop dat je van auto’s, motoren en voetballen gaat houden, zodat we lekker samen aan je brommer, scooter, fiets of auto kunnen gaan knutselen.
  • en tot slot! toch maar in moet schrijven voor een cursus vlechten.

Funny-Jokes-Boyfriend-Girlfriend-Sister-Brother-Dad-Quote-

Wat maakt jou een echte meisjes papa of mama?

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

