Vandaag weer een tag. De 10 jaar geleden Tag. Ik had m al bij een aantal voorbij zien komen en vind ook deze super leuk!

Deze tag is bedacht door Simone van Simonezegt.nl. Als je de tag ook in gaat vullen vermeld dat er dan even bij.

Tagging Tuesday

Tien jaar geleden was mijn leeftijd
16, dat klinkt jong he! de tijd gaat zo snel 😉

DSC00352
toen al aan de Starbucks. Deze foto is van 2008 ofzo, ik kan nergens meer foto’s van 2006 vinden. Die zijn allemaal ritueel verwijderd 😉

 

Tien jaar geleden was ik verliefd op
pfoe, dat is een moeilijke. Ik was best vaak verliefd en had ook redelijk vaak en lang verkering. Volgens mij was dat D… of de verkering daarna die ook met een D… begon

Tien jaar geleden woonde ik nog
thuis bij mijn ouders. Dat is het zelfde huis als waar ze nu nog wonen zo’n 350 meter en anderhalve straat hier vandaan

Tien jaar geleden droeg ik het liefst
geen idee, ik winkelde zoveel dat ik bijna altijd wel iets nieuws had. Ik denk mijn All stars. en spijkerbroeken van de H&M

Tien jaar geleden ging ik dagelijks…
Naar school en werken. Ik zat op het ROC in nijmegen voor de opleiding banketbakker is ging daarna nog vaak werken bij de Lucht langs de snelweg. Ik had toen 2 of 3 baantjes.

DSC01009
tijdens een opendag in de bakkerij waar ik toen stage liep.

 

Tien jaar geleden sliep ik s’ochtends tot
Als ik vrij was echt tot laat 11 of 12uur ofzo. Als ik naar school moest dan moest ik er om  6.30 uit. Toen ik moest gaan stagelopen in de bakkerij nog veel vroeger echt om 4u al.Daar had ik dan gek genoeg geen moeite mee.

Tien jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik nu
Thuismoeder zou zijn. Getrouwd wel, want daar fantaseerde ik toen al over. Maar ik denk ook niet dat ik dacht dat ik moeder zou zijn. Ik zei toen ook altijd dat ik geen kinderen wilde.

Tien jaar geleden luisterde ik het liefst naar
Scooter, heel afgezaagd. Maar dat vond ik zo cool! en Jan Wayne, die maakte ook van die 80’s covers met een beat eronder.

Tien jaar geleden was ik de hele dag druk met
smsen, MSNen, werken, winkelen, m’n verkering, vooral het fietsen van en naar die verkering, dat was zo’n beetje 12km enkel 😉

Tien jaar geleden droomde ik over
geld, een grote auto en een groot huis. Naïef he? Een mini Cooper S en een Vespa en en en en

DSC01717 (Small)
mijn auto, best cool toch? ondanks dat het geen mini is

 

Tien jaar geleden wilde ik
Vooral rijk worden. Maar ook gelukkig! En op dat moment als puber zijnde vooral met rust gelaten worden 😉

Tien jaar geleden dacht ik dat ik over tien jaar
een dikke auto zou hebben en een man en een hond. opzich klopt het wel, alleen is het geen mini cooper geworden 😉

 

Wat had jij van jezelf verwacht als je terug kijkt naar 10 jaar geleden?

