Dit is de laatste week van deze Challenge, ik wil eigenlijk nog wel een wekelijkse update blijven schrijven. Gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ga hem dan wel onder een andere naam plaatsen, die ga ik nog even bedenken 😉

1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog! deze week:

ik houd de extra challenge erin, omdat ie (voor mij) wat lastiger te volbrengen is.

3 dagen in de week 10.00 stappen:
Done and Done, alleen zondag niet. Toen hebben we lekker rustig aan gedaan.
Iedere dag 2 liter water drinken:
Check! dat is goed gelukt tussen al het sporten door. Overal zwerven lege flesjes waar water in gezeten heeft.
Iedere dag ontbijten:
Lekker kwark, met stroop of honing. Soms een half appeltje wat over is van Emily haar fruit hapje
De lunch:
Deze week ging het wat minder, veel ongezonde dingen. Stoofvlees met brood, tosti’s maar ook alleen een salade. Op de negenmaandenbeurs friet en een hamburger
Avond eten zonder pakjes of zakjes:
We hebben Hachee op met zo’n pakje van Honig, lekker makkelijk en super lekker. Maar dus niet zonder pakjes. En een wereld gerecht, lasagnette ook niet zonder pakjes. Deze week niet zo’n gezonde week dus.
Sporten:  Op maandag ben ik wezen RPM’en met mn vader, op woensdag met Paul naar de CX geweest en vrijdag een lesje bodypump. dinsdag en donderdag zijn we een stuk wezen wandelen. dus dat viel al met al niet tegen!

de afgelopen weken, De start!, Week 1, Week 2, Week 3, Week 4, Week 5, week 6, Week 7

Liefs Mathiske.
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

