negenmaandenbeurs-2016-kortingAfgelopen zaterdag zijn wij naar de negen maanden beurs geweest. Paul wilde echt niet mee dus had ik mijn BFF gevraagd. Elin wilde wel met me mee. Met de trein leek ons het meest praktisch, Elin woont niet bij mij in de buurt en zouden we in Utrecht op het station elkaar treffen.

De dag begon met Emily voeden, ze is niet zo heel geduldig als het om eten gaat zoals je kunt zien. Paul bracht ons daarna naar het station en vanaf daar zou ik alleen met Emily tot Utrecht reizen. Man! Wat was het druk op het station, daar had ik me even in vergist. Gelukkig wel genoeg mensen om me te helpen Emily in de wagen in de trein te tillen.

Emily heeft in de trein heerlijk geslapen tot in Utrecht. Elin en ik konden lekker rustig van onze Starbucks genieten. Daarna in een volle trein naar de Rai in Amsterdam, ik heb wat selfies gemaakt met Emily, ze vond het allemaal prima.

Toen we bij de rai aangekomen waren heeft Emily eerst haar fruit hapje gehad. Het viel me wel tegen dat er zo weinig plekken waren met kinderstoelen!

Fruit zat er in, luier verschoond, we konden de beurs op. Ik vond het echt mega druk, en heb op de beurs ook niet echt foto’s meer gemaakt. Emily heeft na het fruithapje heerlijk geslapen in de wandelwagen en toen ze wakker werd was het tijd voor de voeding. Ik was bij medela wezen kijken om te voeden, maar daar was het erg druk en moest ik wachten. Een aardige medewerkerster wees mij er op dat ze bij nutricia ook hokjes hadden om te voeden dus heb ik Emily daar gevoed. Zo was ze niet afgeleid en was het zo gepiept.

Daarna hebben we nog een rondje gewandeld en hebben ik van Naïf wat spulletjes gekocht. Ze hadden nu ook 50+ zonnebrand en ik heb wasgel en bodylotion, die komen toch wel op. En het boek van Sophie van Enk, de melk fabriek. Ik ben heel benieuwd naar het boek!

Daarna zijn we gaan lunchen en heeft Emily lekker een boterham op en wat water. Ze drinkt weer uit een flesje en dat is wel zo handig. We hadden een lekker ongezonde lunch met een broodje hamburger en frietjes.

IMAG3808
gezellig lunchen!
IMAG3809
blij ei!

We wilden nog een rondje over de Huishoudbeurs, maar dat was een ramp, zeker met kinderwagen. We hebben onze jassen aangetrokken en zijn richting het station gewandeld. Buiten kregen we nog een blikje zero redbull (bah!) En een pakje vanille vla (lekker!!) Op het station was het druk, maar we hadden gauw een plekje in de trein gevonden en we gingen op weg naar huis.

Emily heeft de hele terug weg tot aan den Bosch geslapen in de wagen en werd pas wakker in de stoptrein naar huis. Daar dronk ze nog even handsfree wat water tot we op de plek van bestemming waren en Paul ons kwam halen.

IMAG3813
handsfree drinken!

IMAG3812

En geslaagde dag, maar ik denk niet dat ik snel nog eens zou gaan. Zeker niet met een kinderwagen! Ik denk als je zwanger bent dat je er veel meer aan hebt. Ze hadden mooie zwangerschapsmode en baby kleertjes tot maat 62.

liefs Mathiske.
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

