Soms zijn er van die liedjes die je gelijk voelt in plaats van luistert, nu zijn er op het moment best wel wat liedje die me iets doen. De ene word ik heel vrolijk van en door de andere voel ik ineens hoe gezegd ik ben met mijn gezinnetje en hoe lief en leuk Emily is.

i-love-music-11mppjv

Voor John Legend is er erg goed in. Wij hadden tijdens onze bruiloft (net als duizend andere) all of you als openings liedje. Nu luisterde ik al heel erg lang naar John Legend, dus ik kende het nummer al voor ie op de radio was. Het liedje wat ie nu met Megan Trainor heeft is ook zo mooi en lief. Ook de oudere nummers van Mr Legend zijn echt super leuk, zoals PDA en nobody knows en each day gets better zijn ook zo mooi. Je zal maar met die man getrouwd zijn en dat ie zo’n liedjes voor je schrijft..

All of Me
You and I (nobody in the world)
Save Room
Met Meghan Trainor, Like i’m gone lose you

En wat dacht je van Emeli Sandé, vlak voor wij het ziekenhuis traject in gingen, op weg van vakantie naar huis kwam de cd voorbij, tranen over mn wangen, ik kon Paul niet geven wat een andere vrouw hem wel kan geven. Waarom wilde die dan met mij trouwen. Wat een mooie diepe muziek!

Beneath your Beautiful

Nu heb je ook het liedje Over and Over Again van Ariane Grande en Nathan Sykes die is zo mooi! Raakt me echt gelijk, de tekst is ook zo liefdevol.

Over and Over Again

En wat dacht je van het nummer van Niels Geusebroek, take your time, kom maar door met die zakdoeken. Toen ie net uit was had ik er niet zoveel mee, maar nu, nu ik zelf moeder ben van een dochter, snap ik zo goed wat ze bedoelen met het liedje.

Take your time

Of de liedjes van coldplay, Magic was echt een beetje de soundtrack van mijn zwangerschap. En Sky full of stars hoorde bij onze laatste ivf poging, nu zal dat ook wel met de timing en het mooie weer toen te maken hebben gehad. En de laatste nummers van coldplay van het nieuwe album zijn ook erg leuk! Ik wil het album graag voor in de auto.

Magic
Sky full of stars
Hymn for the weekend
Adventure of a Lifetime

Verder ben ik altijd erg fan geweest van Lady GaGa, niet dat die liedjes me heel erg raken, ik kan het niet uitleggen, maar als ik die Live hoor zingen, kippenvel allover! Van GaGa kan ik wel tien liedjes hier neerzetten, maar dat doen we maar even niet.

Bad Romance
Telephone

Van wat voor muziek krijg jij kippenvel? Of ben je echt tot tranen ontroert?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

