Ik zei afgelopen Valentijnsdag dat mijn man absoluut niet romantisch is. Dat klopt. Alleen was het nu al zo lang geleden dat we echt een uitje met z’n tweetjes hadden gehad, dat ie een date gepland had.

Date-Night-Wat-betaal-je-de-oppas

Hij heeft zelfs, zelf oppas geregeld (mijn ouders, hartstikke blij zijn die dat ze een keer mogen oppassen ๐Ÿ˜‰ ) enย gereserveerd bij de bioscoop.


De laatste keer dat we met z’n tweeรซn zijn weggeweest is denk ik het laatst weekend van Mei geweest. Na de vrijgezellenfeesten van zijn zus en zwager. We zijn toen een dagje (ik 33weken zwanger) naar de zwaluwhoeve geweest. Het was toen hartstikke mooi weer dus hebben we lekker buiten in het zonnetje kunnen chillen.

Nu Emily ineens weer een uit flesje drinkt is het al makkelijker om iemand anders met Emily achter te laten.

Even tijd met z’n tweetjes, gezellig een avondje naar de bioscoop, naar de film How to be single. Het lijkt me een hele leuke film. Met Rebel Wilson, Dakota Johnson (van 50 shades) en Leslie Mann (van The Other Women) bekijk hier de trailer

How_To_Be_Single_Poster

De film was super leuk! de titel past niet echt bij een date night en Paul was ook een van de erg weinige mannen in de zaal. Toch was het erg leuk om er weer even uit te zijn met z’n tweetjes.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel fijn vond om weer naar huis te gaan, we hadden het van de week ook over een dagje naar de sauna gehad. Ik ben blij dat we dat niet nu in een keer hebben gedaan, want dan had ik toch niet echt kunnen relaxen ๐Ÿ˜‰

Wanneer was jou laatste date night met je partner? wat zijn jullie toen wezen doen? wat staat er op de planning voor de volgende date night?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

