Met een klein meisje dat heel hard groeit en groot word moet er natuurlijk ook nieuwe speelgoedjes komen. We merkten dat Emily zich best wel begon te vervelen in de box, en dat ze veel meer aandacht van ons ging vragen en haar speelgoed een beetje links liet liggen. Nu hebben we sinds haar geboorte eigenlijk zelf nog niks gekocht dus werd het tijd dat we eens opzoek gingen naar iets wat bij haar leeftijd past.

PhotoGrid_1456410391543

Ook was ik zelf wel toe aan iets leuk voor mezelf kopen. Nu ik wat meer sport mocht ik van mezelf ook weer wat dingetjes kopen. En bij de sale van de H&M heb ik ook mn slag geslagen. lees je mee?

Na even gegoogled te hebben wat voor speelgoed bij Emily haar leeftijd past kwamen we al snel tot de conclusie dat we er toch echt aan moesten geloven om naar de speelgoed winkel te gaan. Ze had wel boekjes en dingetjes voor kindjes van 3 maanden, maar nu ze ouders word wil ze meer uitdaging. Speelgoed waar je mee kunt rollen en dat herrie maakt vind ze het leukst. Nu moet ik eerlijk toegeven dat alles met batterijen en muziekjes niet bepaald tot mijn favorieten behoort. Die hebben we dan ook nog maar even niet gekocht, zolang het zonder kan doen we dat 😉 We kwamen echt super leuke dingen tegen, maar die zijn vooral vanaf kindjes vanaf 12 maanden. De tol heb ik gekregen van mijn achternichtje, haar kindjes zijn er ondertussen te groot voor en Emily vind hem erg leuk en interessant. De dikkie dik hebben we van mijn ouders gekregen toen ik net in verwachting was. Emily vind m nu erg leuk, door z’n oranje kleur en de oren en labeltjes die er aan hangen 😉

Het nijlpaard wagentje, het autootje en het badboekje hebben we van de week zelf gekocht. Het wagentje en het autootje kun je rollen en dan rammelen de balletjes die er in zitten, Reuze interessant die nieuwe geluidjes en kleurtjes. Het autootje kan ze goed vastpakken door het bolletje boven op. Boekjes vind Emily zoiezo leuk dus nieuwe plaatjes vind ze vast goed.

Ik heb de App van de H&M op m’n telefoon staan, dan kun je makkelijk naar dingen zoeken en ook in je winkelmandje zetten. Ik heb op het moment geen zwemkleding waar de bovenkant goed van past, en nu het sale was heb ik even gekeken. Er zaten erg leuke dingen bij, maar niet meer in mijn maat. Toch nog een 2 topjes gevonden in mijn maat, gelukkig. Nu we toch aan het winkelen waren ook maar gelijk wat rompers voor Emily mee besteld, maat 74. Ze groeit zo hard en dan hebben we vast wat in het voren gekocht. Ik vind de rompers van de H&M en de Hema het fijnst, niet de aller goedkoopste, maar ze blijven mooi na het wassen en ze zijn mooi slank dat haar kleertjes ook mooi zitten.

Ik had later die week met een vriendin waar ik vaak mee ga sporten en al sinds mijn 2e of 3e ken afgesproken om naar de Decathlon te gaan. Ze hebben daar allemaal sportkleren voor  een mooi klein prijsje. Ik vind de spullen van Nike en Adidas wel echt heel gaaf, maar ook wel prijzig.  Ik had zelf wat nieuwe spulletjes nodigen vond daar ook een hele gave zonnebril voor Emily, hij is echt super schattig! en er zit een elastiekje aan de achterkant zodat ze hem niet zomaar af kan gooien. Helaas hadden ze niet echt een sportbroek die me aansprak, dus daar moet ik dan nog even naar opzoek, toch maar even een H&Metje?

Ik word altijd zo blij van sportspullen voor mezelf!

Die zonnebril is cool toch? wanneer heb jij voor het laatst iets voor jezelf gekocht? en wat voor speelgoed koop jij voor je kindje?

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin.
Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

