deze tag komt van Trend bubbels, en zijn 20 vragen die meer over mij gaan vertellen. Vandaar dat ik het lijstje besloot in te vullen. Weer eens wat anders.

Tagging Tuesday

  1. Heb je wel eens wat gestolen? Ja, ik denk iedereen wel eens. Een snoepje bij de kruidvat bijvoorbeeld.
  2. Kun je breien? Nope, ik ben daar ook niet geschikt voor denk ik 😉
  3. Hoe had je geheten als je een jongetjes was geworden? (of meisjes natuurlijk) Dan had ik op dat moment nog geen naam gehad, mijn ouders konden geen geschikte jongens naam bedenken.
  4. In welke land zou je willen wonen? Italië. Dat vind ik zo’n mooi land, het eten is super lekker, vaker mooi weer als hier. Maar ik zou echt niet kunnen zonder m’n familie dus ik zou toch niet gaan.
  5. Als je nu €10.000 aan een goed doel mocht geven, welk doel zou dat zijn? pfoe, Hulphond Nederland, die doen zo’n verschrikkelijk goed en mooi werk, dat vergeet iedereen gauw. Zij moeten het ook hebben van giften en krijgen geen geld van de overheid wat veel mensen denken.
  6. Houd je van zoet of zout? Allebei, Lekker zoute popcorn, maar ook veel zoete snoepjes.
  7. Douchen of in bad? onder de douche, wij hebben geen bad, vroeger bij mijn ouders wel, maar daar ben ik de laatste tien jaar dat ik daar woond niet meer in geweest.
  8. Hoe hangt het toiletpapier bij jou in de wc? Met het einde van het papier naar achter of naar voren? Naar voren, ik ben een beetje autistisch wat dat betreft, als ik ergens kom en het is niet zo, hang ik het altijd andersom op.
  9. Marmite lover or hater?  uhh wat? geen idee
  10. Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod? Lady GaGa, bad romance. Die had ik toen die tijd gewoon op repeat staan.. Ik was best wel fan van Lady GaGa.
  11. Van welk geluid hou je? de lach van Emily, de vogels in de ochtend.
  12. Wat is één van je meest favoriete quotes? uhm, die heb ik niet echt.
  13. Wat was je favoriete eten toen je klein was? frietjes denk ik. Ik was niet zo’n heel moeilijke eter.
  14. Wat is je minst favoriete vervoersmiddel? Een paar jaar geleden zou ik echt hebben gezegd de fiets, maar nu ik bijna niet meer fiets vind ik fietsen best wel leuk. Ik denk de Bus, dat vind ik echt verschrikkelijk, die rijden maar wanneer het hun uitkomt, als een malle zonder ergens naar te kijken.
  15. Welke vorm van lichaamsbeweging is je favoriet?  Less Mills Bodypump of Less Mills RPM ik kan niet kiezen. Ik heb er zelfs een tijd over nagedacht om een opleiding tot Less Mills bodypump instructeur te worden.
  16. Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen? De badkamer poetsen, dat doet Paul gelukkig bijna altijd.
  17. Wat is je favoriete indoor/outdoor activiteit? Indoor: Bodypump 😉 Outdoor: lekker met de hond wandelen.
  18. Wat is je favoriete lichaamsdeel? M’n buik, die heeft al zoveel doorstaan daar ben ik best wel trots op, ookal is ie niet zo mooi meer. Of m’n billen, die beginnen nu wel weer redelijk strak te worden en vind ik zelf dat ik best een lekker kontje heb 😉
  19. Wat is je beste moment van de dag/dag in de week/maand in het jaar?  beste moment, de avond, dan ben ik fit en enthousiast, en vol ideeën . dag in de week, Zondag, dan ik Paul altijd vrij en hebben we echt tijd voor ons gezinnetje. Maand in het jaar, April, de lente en onze trouwdag Juli/Augustus, de verjaardag van Emily en de zomer.
  20. Wat doe je als eerste als je opstaat? Ik denk net als veel mensen, heel erg om dit te moeten toegeven, m’n telefoon bekijken, Facebook, Instagram, Bloglovin. Maar als Emily wakker word gaat die voor natuurlijk!

Wat vond je van deze tag?? Ga je hem ook overnemen? vergeet dan niet trendbubbels te noemen. Ik ben benieuwd naar jou antwoorden!

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

