De Challenge is al bijna op het eind, de weken vliegen voorbij. Het was afgelopen week lekker wandelweer, dus super fijn om naar buiten te gaan. Even naar de supermarkt en even met de hond een grotere ronde wandelen. Benieuwd hoe deze week ging?

1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog! deze week:

ik houd de extra challenge erin, omdat ik dit een leuke aanvulling vind.
3 dagen in de week 10.00 stappen. Dat is deze week wel gelukt. Ik heb nu altijd mijn fitbit horloge om en die telt alle stappen. Dus ook even gauw naar buiten, naar boven, ’s nachts voor Emily als ik er uit moet. van de bank naar de keuken. En alle stappen die ik zet in de sportschool, daar heb ik mijn telefoon niet bij me, die ligt braaf te wachten in het kluisje tot ik terug ben. En tijdens het sporten zijn het er een hoop! Ik zet gemiddeld nu 11.000 stappen per dag, met uitschieters naar 15.000

Iedere dag 2 liter water drinken: Dat lukt ook goed, als ik thee als water tel 😉 dat was de afgelopen weken niet echt heel moeilijk om te volbrengen dus nu ook niet.

Iedere dag ontbijten: Er staat weer netjes een bak kwark in de koelkast, dus dat lukt ook helemaal goed. Als ik ga sporten ’s morgens dan eet ik eerst brood en met de lunch kwark.

De lunch: Zoals ik al bij het ontbijt omschreef, een magere lunch en van de week hadden we salade over van de allerhande box, dus hadden we die met de lunch gegeten. Erg lekker!

Avond eten zonder pakjes of zakjes: We hadden weer een allerhande box. Super makkelijk! ook hadden we zondag een ander recept die we uit een andere allerhande box hadden bewaard. Dus deze week 2x vega gegeten!

Tussendoortjes: Dit is een nieuw kopje, maar vond m wel belangrijk om hem er tussen te zetten. Deze week heb ik wel weer echt moeite met gezonde tussendoortjes te vinden. Het liefst zit ik de hele dag koek en snoep te snaaien. ’s Avonds lekker een chippie er bij enzo, niet goed!!

Sporten: Naast alle langere wandelingen ben ik o0ok nog wezen sporten, maandag ben ik een half uurtje naar de CX Works geweest, Woensdag naar de Body Pump en vrijdag ochtend ook naar de Body pump. Met m’n Fitbit vind ik het wel erg interessant om te zien wat mijn hartslag doet tijdens het sporten! Sport verslaafd? nee maar een klein beetje! Aankomende week staat er weer RPM op de planning dus ik ben benieuwd wat ie dan aangeeft!

Screenshot_20160222-133448

Hoe zag jou week er uit? Ben je ook lekker wezen wandelen of lekker wezen sporten?

de afgelopen weken, De start!, Week 1, Week 2, Week 3, Week 4, Week 5, Week 6

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

