Ik ben heel erg trots op het kamertje van Emily, wij wilde van te voren niet weten of het een jongen of meisje zou zijn, dus moesten we voor een neutrale kamer gaan. Nu was ik over de kleur al gauw uit, en omdat ik altijd al een hele hoop woon programma’s keek had ik genoeg inspiratie, doe daar een vleugje pinterest bij en klaar ben je.Wat voor decoratie en aankleding was wel wat lastiger, maar ik denk dat we daar goed in geslaagd zijn. Nu hebben we met carnaval als laatst een kapstokje opgehangen en is het (voor nu) helemaal af.

We hebben gewoon witte neutrale meubeltjes, dat past het mooiste bij alles, en is tijdloos. Met accessoires kun je het toch helemaal naar je smaak maken en voor een jongen of meisje afmaken. Het baby badje hebben we even naar zolder gedaan, die hebben we niet veel gebruikt en omdat Paul vaak op tijd thuis is, gaat Emily dan gewoon mee onder de douche. Of ik zet ze lekker in de tummytub, dat vind ze super leuk!

De muur met de bloemen is het behang wat er al op zat, toen de kamer nog onze Walk-in was, maar ik vond m eigenlijk goed passen bij een jongen en een meisje, dus hij zit er nog op. Wel zo gezellig. In het hoekje naast de kleding kast staat het campingbedje. De lamp is van Ikea, Emily is er helemaal fan van, ze wil altijd even aan de lamp voelen.

Wat vind je van Emily’s kamertje? hoe ziet de kamer van jou kindje eruit?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

