Vorige week hadden Twinkelbella en The Mommy Diaries de fabulous winweek, ik heb meegedaan met een paar acties omdat er wel erg mooie spullen bij zaten! Onder andere een Koeka boxkleed, een Babyborn wastafeltje, de Eames Elephant Chair, een Retro loopauto en een setje van Naïf care. Ik heb er normaal nooit zoveel vertrouwen in dat ik iets win (ik heb nog nooit iets gewonnen, met zo’n actie) en zeker als je op facebook al die veel te grote Like&Deel acties voorbij ziet komen ben ik al sceptisch.

En daar was dan het verlossende mailtje, totaal onverwacht, Ik had de Eames Elephant Chair gewonnen!

Ik kreeg een mailtje dat ik begin deze week werd verstuurd, en daar was ie dan gisteren avond! Spannend!! Ik kon niet wachten met uitpakken en wat is ie gaaf!!

Er zat een handgeschreven kaartje bij van Saskia, super lief. Ik vind kaartjes sturen en krijgen echt super leuk dus ik kan dit echt waarderen!

Hij staat nu in de huiskamer naast de box, we hebben alle baby meubels in wit, dus dit matcht wel mooi! ik moet even kijken of ie beneden blijft staan of dat ik m boven op Emily’s kamer ga zetten, ze is er nu nog een beetje klein voor. Dat komt vanzelf goed!!

Je hebt m zoals je kan zien op de zijkant van de doos in allerlei kleuren, ook in felle kleuren als roze, rood, groen en blauw! heel erg gaaf! Het is een mooi designer stuk, net als dat je een paar jaar geleden overal de plastic puppy van Phillipe Starck zag. Die vind ik ook erg gaaf voor bijvoorbeeld voor in de tuin.

puppyStill02-646x520

Voor nu, wil ik Saskia en Tamara heel erg bedanken voor de actie en de gene die dit medemogelijk gemaakt hebben! Wij gaan er vast veel plezier van hebben!! dankjewel!!

 

Eames3-1024x682
deze foto komt van de blog van Twinkelbella.nl

 

Vind je m zo gaaf dat je er ook een wil? ze zijn onder andere te koop op Fonq.nl

Liefs! Volg je me al op Facebook, Instagram @Mathisseke of   Bloglovin? Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

