Ik zag hem voorbij komen bij Made by Malou, en dacht ik zal hem ook invullen. Er zijn ondertussen zoveel tags dat ik er gewoon een wekelijks onderwerp van wil maken. Tagging Tuesday.

Tagging Tuesday.jpg

deze tag is bedacht door Sanja.

Wat doe je als eerste als je alleen thuis bent? schoenen uit, sloffen aan. en een kopje thee maken. soms pak ik wat lekkers erbij, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te laten.

Wat doe je in het algemeen als je home alone bent? Lekker een beetje op de bank hangen en tv kijken. Meestal kijk ik een serie, The Big Bang Theory of een vrouwen serie op dvd.

Wat draag je op je โ€˜vrije dagโ€™? als ik echt niks hoef te doen draag ik graag m’n jogging broek en een slobber trui, niet echt heel sexy. maar omdat de hond uitgelaten moet worden trek ik meestal een spijkerbroek aan, dan valt het niet zo op dat ik een bankhang dag heb ๐Ÿ˜‰

Wat eet en drink je als je alleen thuis bent? Thee en meestal Tony Chocolonely caramel zeezout. s’avonds drink ik soms een glaasje wijn en pak ik een chippie of een nootje erbij.

Waar kijk je naar als je de baas bent over de afstandbediening? The Big Bang Theory, maar meestal zijn we het wel eens over wat we willen kijken. op dinsdag keken we altijd 4 handen op een buik en hij is een zij. pas schreef ik een blog over wat we graag kijken

Verveel je je als je alleen thuis bent? meestal niet. Ik kan altijd wel wat verzinnen, of Emily is/word wakker dan kan hoef ik me in ieder geval niet te vervelen.

Ben je bang als je alleen thuis bent? Zo ja, voor wat? ja en nee. Soms, als Paul is werken op donderdag of vrijdag avond. Geen idee waar ik echt bang voor ben, maar het komt denk ik omdat er hier al wel eens een idioot midden in de nacht aan de deur heeft staan bellen, en mij op m’n telefoon aan het bellen was. Ik was zo bang dat ik niet eens m’n telefoon aan durfde te raken om de politie te bellen.

Wanneer was je voor het laatst alleen thuis? afgelopen donderdag en vrijdag avond, Paul moet dan altijd om de week een van die avonden werken, dus dan ben ik altijd alleen.

Wat mag er absoluut niet ontbreken tijdens je โ€˜home aloneโ€™ avondje? Tony’s ๐Ÿ˜‰

Mijn ideale โ€˜home aloneโ€™ avondziet er zo uit: Als Emily lekker slaapt dat ik lekker een hele serie kan kijken zonder dat ik op hoef te staan. Lekker een kopje thee, kaarsjes aan. Heerlijk!

en die van jou? Laat het me weten in een reactie hoe jou perfecte avond alleen eruit ziet! ย Als je deze tag overneemt vergeet dan niet Sanja te noemen.
Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

