Ik had zaterdag een leuke dag, dus had ik bedacht om m eens als plog vast te leggen en te delen. Kijken jullie mee?

PhotoGrid_1455626760817

Goeiemorgen! eerste even een ontbijtje, en dan nog even een selfie voor mijn zusje er is om ons op te halen en te vertrekken richting Veghel, daar zit sinds november een nieuwe foodhal van Jumbo.

 

 

 

M’n zusje heeft niet zo’n grote auto, maar omdat ze nog niet zo lang haar rijbewijs heeft is het wel leuk als ze zelf kan rijden. De kinderwagen past er goed in, en maxicosi mag gezellig voor in. Als we in Veghel zijn drinken we eerst even koffie en Emily krijgt een fruithapje.

In de hal zit een grote Jumbo, met allerlei lekkere hapjes en afdelingen met verse sushi en belegde broodjes enzo, ik ben benieuwd wat ze met La Place gaan doen daar? aangezien de jumbo la place heeft gekocht. Er zit ook een winkel met speciaal bier, met wel 1500 soorten. Aangezien mijn valentijn van speciaalbiertjes houd kan ik hier altijd wel iets lekkers vinden!

Dan gaan we richting huis, Emily valt in de auto in slaap. Als we thuis zijn wil ik haar even in bed leggen. Ik maak een kopje thee voor mezelf en kom tot de conclusie dat die kleine draak niet gaat slapen.. Dan maar even in de box spelen terwijl ik op m’n telefoon even wat blogs lees en typ. Ik had gehoopt op een klein momentje voor mezelf maar Emily is niet zo van het slapen. Na het voeden van Emily doe ik een nieuwe poging om ze in bed te stoppen, ze zal nu toch wel een beetje moe moeten zijn, ze is al sinds 9u wakker.

Nog maar een poging om ze in bed te stoppen dus, dat heeft niet zo’n zin, ik kan wel even gauw iets eten, lekker worstenbroodjes en een rijstwafel. Ik doe worstenbroodjes altijd onder het tosti ijzer, die is sneller warm als de oven en werkt net zo goed 😉 Emily gaat niet slapen, dus trap op, trap af. tutje terug, toch maar even proberen, weer trap op trap af, ze gaat echt niet slapen nu.

Daarna kijk ik even een paar afleveringen van Secret Diary of a London Callgirl. Dat vind ik echt een leuke serie, Londen is zo’n mooie stad! ik hou er van!! Ik krijg mijn pakketje van Vente met Superdry spulletjes. Een bikini broekje, een toilet tasje en een rokje dat niet past.. Als Paul wakker is drinken we een kopje koffie en maken we een boodschappen lijstje om de wekelijkse boodschappen te gaan doen. Emily vind boodschappen doen ook altijd erg gezellig.

Als de koffie op is gaan we boodschappen doen, ze hebben Tony Chocolonley paaseieren dus die moeten mee. ik vind boodschappen doen altijd zo lekker huiselijk. Gezellig om als gezinnetje te doen. Als we terug zijn is Angie blij dat we terug zijn, doet de boodschappen controle. Als ze boodschappen zijn opgeruimd krijgt Emily haar pasta Bolo en ga ik de hond uitlaten.

Als Emily na het eten in bed ligt en dan nu eindelijk even slaapt gaan we voor ons zelf koken. Angie doet alles voor komkommer dus die krijgt een schilletje.

Als Emily wakker word is het tijd voor een voeding, we maken dan nog even Selfie’s want ze is altijd zo knuffelig ’s avonds. t is zo’n lekker kind! Na het voeden doen we een poging om ze in bed te stoppen, alleen gaat ze pas om 22.15 eindelijk slapen.. wat een ellende. Voor dat we tv gaan kijken hangen we nog even samen de was op daarna kijken we Wie is de mol en drinken we een speciaal biertje samen! Dit was een hele lekkere!  Daarna gaan we zelf om 22.30 naar bed, ik ben wel op na zo’n drukke dag en dat Emily niet gaat slapen is best slopend soms.

dit was een vol dagje, maar wel heel leuk! Ik vind zaterdag ook altijd echt een leuke dag! Hoe was jou weekend? heb je ook iets leuks gedaan?

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

