De carnavals week is voorbij. De Challenge is ook al over de helft, Na mijn weeg en meet moment van vorige week was ik niet heel erg ontevreden. Ongeveer een centimeter per week eraf. Benieuwd hoe deze week gegaan is?

1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog! deze week:

ik houd de extra challenge erin, omdat ie (voor mij) wat lastiger te volbrengen is.

3 dagen in de week 10.00 stappen. Moeilijk moeilijk, maar niet gelukt dus deze week. het was zo’n slecht weer dat ik niet ff voor m’n lol naar buiten ga, ik ben wel te voet boodschappen wezen doen vrijdag en toen kwam ik aan 6.000 stappen, maar niet de geplande 10.000. Ik gok dat het deze week makkelijker gaat, en makkelijker bij te houden is want ik heb m’n fitbit horloge!! daar zal ik nog een blog overschrijven, hoe die werkt en wat die doet. Ik ben er in ieder geval nu al super blij mee!!

Iedere dag 2 liter water drinken: Check, sommige dagen, vooral als Paul thuis is dan ben ik zo druk met van alles dat ik nog wel ns mezelf vergeet. Als ik ben wezen sporten lukt het me altijd wel.

Iedere dag ontbijten: Ja alleen weer kwark vergeten (zwangerschapsdementie) dus gewoon boterhammen, ik probeer het bij eentje te houden of een krentenbol. en dat lukt best goed.

De lunch: dat gaat ook goed, ik heb nu rijstcrackers gehaald om een boterham te vervangen. Vooral omdat die blanko ook al lekker zijn en dat scheelt weer een dikke laag chocolade pasta. 😉

Avond eten zonder pakjes of zakjes: De allerhande box, dus dat gaat best goed. Wel zijn we maandag, net als alle andere jaren met carnaval pannenkoeken wezen eten. En daar hoort natuurlijk een lekker toetje bij. Dus dat is niet echt een verantwoorde maaltijd maar wel lekker.

Sporten: Dat was deze week niet echt een succes, de sportschool was maandag en dinsdag dicht. Ik ben die dagen ook niet geweest. Het was ook zo’n slecht weer dat we ook niet even konden wandelen met de hond. Ik ben alleen woensdag naar een lesje cx geweest en vrijdag naar een les Bodypump.

10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

Hoe gaat het met jou challenge? deze week er weer flink tegenaan!!

de afgelopen weken, De start!, Week 1, Week 2, Week 3, Week 4, Week 5

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

