Allerhande box blog nummer 3 alweer. We zijn lekker op dreef, deze hadden we met 10€ korting besteld, waardoor hij nog maar €25 was. 3 dagen eten met allemaal verse ingrediënten. En wat waren ze lekker!! ik heb ze in m’n bewaarmapje gestopt zodat we ze nog eens kunnen maken.

Deze week kwam de box pas woensdag binnen, dus zijn we woensdag pas begonnen met koken.

We hadden als eerst de Trio van ovenkriel, Bloemkool salade en Crunchy kaasburger. een Vega maaltijd dus, Ik houd normaal niet zo van bloemkool, maar deze bloemkool salade was echt super lekker!! de kaasburger had ik helaas iets meer kazig verwacht, die was net niet smeuïg genoeg voor m’n verwachting, maar wel lekker! dit gerecht bevatte 675 kcal p.p

Daarna maakte we Penne met balletjes in geurige paprika- venkelsaus. Ik wist niet zo goed wat ik van de venkel moest verwachten, maar wat was dit lekker zeg! ik had zo nog een bord weg kunnen lepelen! De balletjes waren ook erg zacht en mals. We hebben al een hoop pasta recepten die we met regelmaat gebruiken, maar dit word er zeker een die we vaker gaan maken. Als ik er aan denk loopt het water me weer in de mond 😉 dit gerecht bevatte 735 kcal p.p

En als laatste, deze maakte we zaterdag, Malse Scharrelkip met een Caribische Touch en spicy bonen. Lekker een weekendmaaltijd met frietjes, uit de oven. De kip was gemarineerd in Yoghurt en Jamaican Jerk. De sperziebonen waren met de chorizo ook erg lekker! Ik vind het altijd erg lekker om kip met yoghurt te marineren, dat is verrassend fris, van de overgebleven yoghurt hadden we yoghurt mayo gemaakt, mega lekker!! Dit gerecht bevatte 835 kcal p.p

 

Wat lijkt jou het lekkerst? en wat heb je zelf gegeten deze week??

de kortingscode: AHBOX216 is nog tot 16 maart geldig, leuk en lekker om een keer te proberen! IMAG3378

Benieuwd naar de vorige?   Box 1 > Box 2

Tot de volgende! Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

