Deze blog vertel ik in het “kort” hoe het nu allemaal zo gekomen is tussen Paul en mij ๐Ÿ˜‰

In september ken ik Paul al 10 jaar, dat is echt al heel lang! Hij werkte net in de bakkerij waar ik ging stagelopen. Hij had toen een relatie, en ging samenwonen. Ik had zelf ook een relatie, ik vond hem wel interessant maar niet zo interessant dat ik er verder over nadacht.

Na een paar jaar waren we met een heel groepje collega’s als afscheid gaan stappen. Nu waren we met een aantal vrijgezellen bij elkaar. Ik heb toen voor het eerst met Paul buiten zitten kussen ๐Ÿ˜‰ het duurde daarna nog een paar weken voor het kwartje viel wat we nou voor elkaar voelde en wat we met elkaar wilde.

uiteindelijk 11-12 zijn we tot het besluit gekomen dat we elkaar toch wel erg leuk vinden en met elkaar verder wilde. Toen hebben we het nog 2 weken geheim kunnen houden op het werk. We wilde niet dat onze collega’s zich er mee gingen bemoeien, en aangezien ik vanaf 1 januari een andere baan zou hebben leek dat ons het makkelijkste. Daarna is alles best snel gegaan, in Maart gingen we op proef samen wonen en in Augustus kochten we samen het huis waar we nu wonen.

170406_296612883771389_1366346672_o
Deze foto maakte we om als kaart te versturen dat we samen woonde, met ons adres enzo erop.

 

Toen kwam ook al snel onze kinderwens naar voren en besloten we dat ik (nu mijn mirena bijna over de datum was) geen nieuwe zou laten plaatsen en dat we wel zouden kijken wat er ging gebeuren.

Na bijna een jaar samen wonen en gezeur van mijn kant, heeft ie me ten huwelijk gevraagd, niet heel groots, maar gewoon met z’n tweetjes met een glaasje wijn. De avond voor Vaderdag, dat was bijzonder om de volgende dag te vertellen met een fles champagne! Als snel waren we het over de datum eens 12-04-2014.

1040427_440458379386838_898833848_o
Onze aankondiging op facebook. Paul met zijn motor in het stadje waar we getrouwd zijn, mijn ring, van wit siliconen met een diamantje en Ik met mijn auto.

 

De tijd ging zo snel, we zijn toen in augustus nog op vakantie geweest naar Italiรซ, wat was dat een super vakantie! enย al snel was het april, onze grote dag. We hadden schitterend weer voor april, de zon scheen, de lucht was strak blauw. wat straalde we! Daarna zijn we op ” huwelijksreis”geweest, een paar dagen naar Antwerpen. Lekker met z’n tweetjes.

IMG_6974
een van de foto’s uit onze reportage. Stralend bruidspaar toch?

 

Daarna begonnen we aan de eerste IVF poging, waar ik nu geen zin heb om erbij te typen omdat dit een beetje een vrolijke en gezellige blog moet blijven ๐Ÿ˜‰ Onze liefde! als iemand ons 5 jaar geleden had gezegd dat wij getrouwd zouden zijn hadden wij het nooit geloofd.

Waar ken jij je man/vriend/verkering/partner van? Wat vind je van ons verhaal?

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

