Dat Paul de liefde van m’n leven is, dat konden jullie al lezen in mijn vorige blog. Maar waarom dan?

46f_46fd1956-8d08-4225-9699-21859e9cc781_preview

  • Omdat hij de liefste is, voor mij en Emily.
  • Paul is mijn steun en toeverlaat, als ik ergens mee zit ik kan ECHT alles tegen hem zeggen.
  • Ik ken niemand die zo zorgzaam is als hij. Paul heeft geduld, en dat is bij mij soms hard nodig.
  • Ik ben blij met wie ik ben als ik met hem ben. Zonder hem was ik nooit geweest wie ik nu ben.
  • Hij waardeert me en respecteert me.
  • Na alles wat we doorstaan hebben, staan wij samen sterk en komt niemand tussen ons in. wij kunnen samen alles aan!
  • Paul regelt alles! van rekeningen tot fietsbanden plakken. de computer tot winterbanden, Alles!
  • bij hem voel ik me veilig, ik weet dat ie alles voor me over zou hebben.
  • Hij is een hele goede papa, Emily is echt dol op hem, het is echt een papa’s kindje.
  • Hij is knap, sterk, stoerΒ enΒ sexy, vooral omdat ie het zelf niet in de gaten heeft. Als ie met z’n zonnebril op en kinderwagen loop is ie zoo sexy πŸ˜‰
  • Hij is gezellig, er zijn maar weinig momenten dat Paul niks te vertellen heeft. Af en toe zou het zelfs wel fijn zijn als ie een beetje minder zou praten

ben ik nog iets vergeten? vast wel, maar wat je echt voelt kun je toch niet uitleggen aan iemand, dat kun je alleen maar voelen.

waarom is jou partner de liefde van je leven?

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

