Zondag is het Valentijnsdag. Eigenlijk is Valentijnsdag ondertussen een grote commerciële bedoeling geworden. Veel mensen doen er dan ook niet zo veel meer aan, gek eigenlijk want kerst en sinterklaas zijn eigenlijk ook best wel commercieel en dat doen we dan wel allemaal. Mijn man zegt altijd, we doen niks met Valentijnsdag want het is leuker als je het spontaan doet..

valentijnsdag

en dat klopt, alleen gebeurd dat dan weer nooit 😉 Hij is heel lief hoor maar niet zo’n romanticus.

l_ik%20hou%20van%20je%20valentijnsdag%20kaart

Dit jaar hebben we besloten dan toch maar wel eens “iets” aan Valentijnsdag te doen. Nu zal het die dag niet heel veel meer zijn als iedere andere feestdag maar toch.  We gaan lekker eten met z’n tweeën, want liefde gaat toch echt door de maag. In eerste instantie wilde we uit eten gaan, maar we konden nou niet echt iets kiezen waar we wilde eten waar we wild enthousiast van werden. Of het was gelijk heel erg duur, en dat bewaren we dan liever voor onze trouwdag ofzo.

46f_46fd1956-8d08-4225-9699-21859e9cc781_preview

Lekker met een glaasje wijn en kaarsjes aan en lekker eten. Ik wil ook een lekker toetje maken, het liefst zou ik chocolade fondue neerzetten maar aangezien ie niet van chocola houd, houd dat op. Het hoeft nou ook weer niet ZO speciaal want het is ook maar gewoon een “normale” zondag.

Wat vind jij van Valentijnsdag? doe jij nog iets speciaals? of heb je een geheime liefde die je verrast??

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

