Deze week zit er ook al weer op! door de carnaval en alle vrije dagen is deze blog -een beetje- laat. Ik heb me wel gewogen deze week dat resultaat lees je onderaan deze blog!

1936510_928632877223025_2037369677007508650_n

De challenge is bedacht door: Tamara van the mommy diaries en Cassandra van Princess Leia, neem ook eens een kijkje op hun blog! deze week:

de extra challenge: 3 dagen 10.000 stappen lopen. Dat is helaas niet gelukt, vol goede moed dacht ik nog, ahh dat moet makkelijk lukken deze week. tot het begon met regenen. ik vind wandelen best leuk, maar door de regen ga ik dat toch echt ff niet doen. Nu zit er op mijn telefoon een stappenteller maar die heb ik niet de hele dag bij me. Ik wil nog zo’n stappenteller horloge, maar er moesten eerst nog even andere dingen betaald worden helaas.

Iedere dag 2 liter water drinken: Gelukt, net als alle andere weken. tijdens en na het sporten gaat er al gauw een liter of meer door heen. Door het slechte weer vind ik het ook heerlijk om lekker een kopje thee te drinken.

Iedere dag ontbijten: Lukt ook goed, ik was alleen vergeten kwark te halen dus het zijn gewoon boterhammen geworden. Vooral voor het sporten vind ik brood net wat meer vullend als kwark.

De lunch: Gewoon een boterhammetje met Paul eten tussen de middag, geen vette zooi enzo meer!

Avond eten zonder pakjes of zakjes: de Allerhande box! en dat gaat heel erg goed. allemaal verse ingrediënten en geen poedertjes of pakjes en zakjes.

Sporten: Dat is deze week ondanks de stappen erg goed gelukt. ik ben deze week maandag wezen rpm’en, woensdag cx, vrijdag pump, zaterdag cx. Best goed van mezelf al zeg ik het zelf 😉 De Challenge schiet er een beetje bij in soms.

10620532_931377173615262_7206866551453880093_n

het resultaat tot nu toe, ik begon de challenge met 89.6 kg, het schommelt nogal, de ene week zit ik op 88.1 en de andere dag weer op 89.5. nu afgelopen week zat ik op 88.9. Dat gaat dus nog niet echt heel erg de goede kant op. Als ik in de spiegel kijk heb ik wel echt het idee dat er wat gebeurd. Met het roze randje is nu en die andere is van 4 januari.

het meten, ik ben begonnen met:

  • bovenbeen: 70cm -> 69 cm
  • Taille: 85cm -> 83cm
  • bovenarm: 35cm ->35cm
  • heup: 105cm ->99 cm
  • buik: 103 cm->97 cm

Dat valt dus helemaal nog niet tegen. mn bovenbenen wist ik al dat die niet snel minder zouden worden. M’n bovenarmen zullen vooral dikker worden denk ik, met allemaal biceps en triceps oefeningen. en dan mn buik en heupen wel echt een aantal cm minder. +- 1 cm per week dus dat is niet super veel maar al wel een begin.

Hoe gaat het met jou challenge? ben je wel al in de goede richting of schiet het ook net als bij mij nog niet echt op??

 

Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

