Deze week hadden wij weer de allerhande box besteld, er zaten weer allemaal lekkere dingen in én we hadden nog een kortingscode. Ik vind het hel fijn dat ze de box tot in de je keuken brengen. Als je bij de Albert Heijn je boodschappen mee laat bezorgen betaal je ook geen bezorgkosten.

Ik vin het wel grappig om te zien op tv dat Hello Fresh steeds meer in opspraak raakt. Ik hoorde van de week zelfs iemand die het de “Hello Fresh Maffia” noemde. Maar ook echt bizar om te horen dat er beschimmelde groenten in het pakket zaten.

Anyway, back to business, de allerhande box.

Lekker samen koken dus.

het is altijd een hele lading spullen, en dat moeten we dan maar weer in de koelkast zien te krijgen. Alles is vers en komt gekoeld binnen, dat is wel zo handig, bij de bezorger van de Albert Heijn kun je gewoon pinnen en dan is het afgehandeld.

IMAG3346

Deze week zijn we begonnen met de Scharrelbraadworst en Boerenkool uit de wok. Comfortfood voor op koude dagen. Daar zat een puree van witte bonen bij. Paul vind bonen eigenlijk echt niet lekker, dus hij was over dit recept niet dol enthousiast. De Rozemarijn door de witte bonen was een aangename afwisseling en zou ik zelf anders niet zo snel verzonnen hebben.  Ik vond zelf de Amsterdamse ui rauwkost mix en de zoete punt paprika door de boerenkool echt heel erg lekker! dat gaan we zeker vaker doen. dit recept bevat 600 kcal p.pIMAG3358

De tweede dag hadden we de Geroosterde Italiaanse kip met groenten van de bakplaat. Deze was ook echt super simpel te maken, alles in een grote schaal of bakplaat mikken en in de oven en klaar. Er zat ook lekker kipdijfilet bij in plaats van gewone kipfilet. Heb je dat al wel ns geprobeerd? dat is zeker een aanrader om een keer te proberen. Hier zat aubergine, courgette, tomaat en aardappel in en Parmezaanse kaas, en als je het dan op je bord schept lekker kruidige rucola erbij! Wij hebben dit lekker makkelijk op de bank opgegeten, daar was het wel weer voor afgelopen week 😉 Dit recept bevat 845 kcal p.p.

 

Als laatste hadden we Wortel-pompoen-linzensoep met een Aziatische twist. Lekker veel groenten in de soep. En als smaakmakers Gember en citroengras. Het was een echte maaltijd soep, wij waren bang dat het misschien niet genoeg zou zijn. Er zat ook een rol bladerdeeg bij, daar mochten we zelf soepstengels van maken. van het “restje” wat we over hielden heb ik kaaskoekjes gemaakt in de vorm van een West Highland White Terriër, ik heb daar een heel grappig stekertje van. De soep was erg lekker, en de gember (waar ik normaal niet zo van houd) was lekker pittig in de soep. het gekookte eitje in de soep gaf ook lekker net dat beetje extra volle smaak. Dit recept bevat 655 kcal p.p

Dit waren de recepten en gerechten van afgelopen week, voor aankomende week hebben wij er weer een besteld. Er zaten weer lekkere dingen bij. Ik heb ook nog een kortingscode (uit het blad allerhande van deze maand) voor €10 korting AHBOX216 deze kun je tot 16 maart gebruiken. Op de site van de box kun je kijken wat er iedere week inzit voor dat je hem besteld.

IMAG3378

Zou jij de box willen proberen? wat heb je zelf deze week gegeten?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram @Mathisseke en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

