Negen maanden niet ongesteld worden, dat is toch wel een van de grote voordelen van zwanger zijn. Ik moet zeggen, ik heb het ook absoluut niet gemist die maanden ๐Ÿ˜‰ Ik kon me op een gegeven moment niet eens meer herinneren wanneer het voor het laatst was geweest. Opzich haal je dat gelijk in na de bevalling kwa vloeien en weeรซn enย dat soort ellende.

Ja hier rust nog best een Taboe op, eigenlijk best raar, iedere vrouw heeft dit!ย Ik ben daar niet zo moeilijk in. Om de taboe een beetje te doorbreken heb ik mijn eerste keer na de bevalling maar ns aangehaald.

Bij sommige vrouwen duurt het maaaaanden voor dat ze weer een keer aan de beurt zijn, mede door hormonen en borstvoeding. Sommige vrouwen (ja ze bestaan nog) denken ook dat ze niet zwanger kunnen worden als ze nog borstvoeding geven.ย Er zijn er genoeg die binnen een jaar 2 kinderen op de wereld zetten, dus wees gewaarschuwd ๐Ÿ˜‰

Ik was binnen 6 weken al weer aan de beurt. Ikย had ook gelijk weer heel erg last van PMS, hoofdpijn, moe, buikkramp. Zin in chocola, Ik ben volgens mij sinds de bevalling een van de sponsors van Tony Chocolonely geworden ๐Ÿ™‚ Ik doe verder eigenlijk zo’n beetjeย alles als ik ongesteld ben, alleen met sporten merk ik wel echt dat ik me wat slapper voel. Melk%20Karamel%20Zeezout%20Gescheurde%20Wikkel%20Low%20Res-450x450

Nu is mijn cyclus nog steeds heel onregelmatig en echt geen pijl op te trekken. na de eerste keer twijfelde we zelfs of ik niet per ongeluk zwanger was en hebben zelfs nog een test gedaan.. Dat zou toch bizar zijn geweest na alles wat we gedaan hebben voor een zwangerschap.

En jij? durf je hier open over te praten? en wanneer werd jij weer ongesteld na je bevalling?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram @Mathissekeen Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

