Nou zag ik afgelopen week bij een van de mamablogsters Made By Malou die ik volg weer een blog over onze favoriet Sophie de Giraf voorbij komen. Nu vond ik het wel weer tijd om onze (uitgebreide collectie) van Sophie te laten zien. De vorige keer dat ik een Sophie blog schreef hadden we alleen nog de bijtring en Sophie zelf.

We zijn nog steeds fan en je kunt er niet genoeg van hebben. De vriendjes van Sophie zijn ook echt super schattig, zo heb je er eentje als hertje, maar ook Lazare de kat, Josephine de muis, en twee champignon gevormde bijtspeeltjes. Ook is er een hele collectie bad speelgoed en servies.

9200000038821766

We hebben dit tafelspeelgoed met een zuignap (vanaf 6maanden), Emily vind hem hartstikke leuk omdat er allemaal rammeltjes en knisperen. Er zitten allemaal wieltjes en balletjes aan zodat alles beweegt en ontdekt kan worden. we zetten hem vaak op tafel als ze even moet wachten tot haar prakje warm is.

9200000011672585

Deze Sophie rammelaar (vanaf 3 maanden) heeft verschillende texturen en kleuren. In het doorzichtige gedeelte zitten balletjes die rammelen, aan de ring hangen verschillende losse vormen die van links naar rechts kunnen. Deze heeft ze vaak in de box te pakken en word dan ook woest mee gerammeld.

3201-523416%201%201

Dit badspeelgoed heb ik al even in de kast staan, ik had van te voren niet gezien dat ie pas vanaf 12 maanden is. Maar hij lijkt me echt super leuk! twee bekers, een als zeefje en een om mee te spelen. Sophie spuwt water als je op de bloem drukt, De Wolk die voorbij drijft doet alsof het regent. De zon is een waterrad, Margot de schildpad die over de glijbaan glijdt en een watersproeiend speeltje wordt en als je water over de top van de berg giet, gaat de vismolen draaien. Ik kan niet wachten tot ie in de douche cabine hangt 😉

9200000026089484

en dan hebben we nog, eigenlijk veel te dure, Sophie lepels. Deze zijn van rubber, zodat het verschil tussen fles en lepel niet te groot zou zijn. Ik vind ze vooral erg mooi en schattig! Het enige nadeel is, omdat ze van rubber zijn ze nogal snel verkleuren als je bijvoorbeeld wortel geeft.

Bij ons staat nog het badboekje en de vriendjes van Sophie op het verlanglijstje. Wat is bij jullie de favoriet van Sophie? en hebben jullie ook zo’n uitgebreide collectie?

Bedankt voor het lezen! Volg me op Facebook, Instagram en Bloglovin. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! X

